کد خبر: 602640
تاریخ انتشار :

دولت نجات ملی یمن: آمریکا مادر تروریسم است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"ضیف الله الشامی در این توئیت نوشت: آمریکا مادر تروریسم و سازنده آن است و همین کشور [خون و مال] ملت‌ها و کشورها را با بهانه‌های [واهی] جایز شمرده است.

وی افزود: همین آمریکاست که جنگ علیه یمن را از واشنگتن راه انداخت و با [دادن تسلیحات و بمب به عربستان] در واقع موجب کشتار یمنی‌ها می‌شود و از عناصر داعش و القاعده حمایت می‌کند.

الشامی افزود: کشوری که عراق را گرفت، عراقی‌ها را قتل‌ عام و عناصر تکفیری را در آن مستقر کرد، همین آمریکاست، همین ایالات متحده است که حامی نخست اسرائیل با تمام جنایت‌هایی است که بیش از ۶۰ سال است در حق ملت فلسطین انجام می‌دهد و همین کشور است که تاریخ آن مالامال از جنگ و اسم آن به خون ملت‌های مختلف آلوده است.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن همچنین از تمام آزادگان جهان خواست که از با ایجاد یک کمپین بزرگ در توئیتر در روز شنبه جنایت‌های تروریست آمریکا در سراسر جهان را برملا سازند.

سخنان الشامی درحالی مطرح می‌شود که برخی از تحلیلگران بر این باورند که رژیم صهیونیستی در کنار آمریکا دست به ترور این دانشمند ممتاز هسته‌ای ایرانی زده است.

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از یک نماینده ایالات متحده و دو مقام اطلاعاتی اعلام کرده که اسرائیل پشت این حمله است. با این حال مشخص نیست که آیا دولت ایالات متحده از پیش مطلع شده است یا خیر، اما تل‌آویو و واشنگتن دو متحد نزدیک به یکدیگر هستند.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها