کد خبر: 602894
تاریخ انتشار :

سکه صعودی شد / ورود سکه به کانال 11 میلیون

سکه صعودی شد / ورود سکه به کانال 11 میلیون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در ساعت ۱۳و ۴۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۱میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش برابر با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم با افزایش ۵۰ هزار تومانی به قیمت سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز در برابر دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۷ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۷۷۳دلار و ۴۰ سنت معامله شد. طی دو هفته گذشته قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

بررسی روند معاملات ارزی در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی به منظور مدیریت نوسان نرخ ارز، باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده بود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها