کد خبر: 604639
تاریخ انتشار :

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تا حالا نام هایپر صنعت فامکو به گوش شما رسیده؟ هایپر صنعت فامکو مثل همه هایپر مارکت های کشور، یک فروشگاه بزرگ با تنوعی وسیع از کالاهای صنعتی، کشاورزی و ساختمانی بوده و شما با مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین می توانید کلیه نیازهای خود در این زمینه را یکجا تامین کنید. به جای سر زدن به بازارهای مختلف، همه کالاهای صنعتی و کشاورزی و ساختمانی، یکجا برای شما عزیزان جمع آوری شده تا با خیال راحت و همچنین امکان مقایسه کلیه برندها، بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

بسیاری از عزیزان با مشاوره گرفتن از آپارتمان های مشابه اقدام به خرید پمپ می نمایند، در صورتیکه که فاکتورهای متعددی که در انتخاب صحیح پمپ آب تاثیر گذار است را لحاظ نمی نمایند. برای مثال، صرفا تعداد طبقات و تعداد واحد های هر طبقه، فاکتور اصلی انتخاب درست نبوده و فاکتورهای دیگری مانند تعداد سرویس های بهداشتی، متراژ واحد ها و فاکتورهای دیگر نقش تعیین کننده ای در این انتخاب بهترین پمپ آب خانگی دارند.

پمپ آب خانگی

انواع پمپ قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو:

  • پمپ آب از توان نیم اسب به بالا (1 اسب، 1.5 اسب و 2 اسب)
  • پمپ آب تک پروانه و دو پروانه
  • پمپ آب بشقابی
  • پمپ آب جتی

آنچه در ذیل آمده صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و شما می توانید با تماس کارشناسان هایپر صنعت فامکو از مشاوره رایگان در این زمینه بهره برده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

نحوه انتخاب پمپ آب خانگی صحیح

فاکتورهایی مانند تعداد طبقات، تعداد واحد ها، متراژ هر واحد، تعداد شیرها، میزان مصرف آب، تعداد ساکنین و غیره در انتخاب پمپ آب به شدت تاثیرگذار می باشد.

همیشه معروف ترین برند پمپ آب خانگی به معنای مناسب ترین پمپ نبوده و جهت انتخاب یک پمپ مناسب باید به نکات زیر توجه نمود:

  • نوع برق مصرفی (تکفاز یا سه فاز)

اصولا پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می گردند. پمپ سه فاز در برابر نوسانات برقی آسیب کمتری می بیند و برق کمتری مصرف می کند. انتخاب پمپ سه فاز در صورتی امکانپذیر است که ساختمان شما برق سه فاز داشته باشد، در غیر این صورت می بایست تابلو برق مناسب تهیه گردد.

  • ارتفاع (هد یا h ) و آبدهی (دبی یا Q )

حتماً باید به این مسأله توجه نمود که یک ساختمان مسکونی دارای چند واحد، چه ارتفاع، متراژ و میزان مصرفی دارد که پمپ کوچک یا بیشتر از ظرفیت ساختمان انتخاب نشود.

  • خدمات پس از فروش

هایپر صنعت فامکو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین پمپ آب فعالیت داشته و یکی از با کیفیت ترین خدمات و پشتیبانی ها را به شما ارائه می نماید.

در زیر مثال های برای انتخاب پمپ آب آمده است:

مثال: پمپ آب خانگی 0.5 اسب (hp) جهت آپارتمان تک طبقه دارای متراژ 150 متری مناسب است.

مثال: پمپ آب بشقابی 1 اسب (hp) جهت آپارتمان سه طبقه تک واحد به متراژ 75 متر مناسب است.

مثال: پمپ های آب 1.5 و 2 اسب دو پروانه در آپارتمان های 4 طبقه (8 تا 10 واحد) مناسب است.

انواع پمپ آب قابل در هایپر صنعت فامکو:

در زمان خرید پمپ آب، شما می توانید از سیستم های متفاوتی بهره مند شوید، اما هر کدام از این سیستم ها برای کاربری یا موارد خاصی کاربرد دارند.

پمپ آب با ست کنترل:

در این نوع نصب با استفاده از یک اتومات که ست کنترل نامیده می شود در قسمت خروجی پمپ آب خانگی نصب می شود. ست کنترل باعث می شود پس از بازکردن شیرآب، پمپ مربوطه روشن شده و پس از بستن شیر آب، پمپ خاموش گردد.

از مزایای این نوع نصب استفاده از فضای کمتر و همین طور هزینه کمتر می باشد واز معایب آن هم می توان به بالا رفتن کارکرد پمپ به علت خاموش و روشن شدن های مکرر اشاره نمود.

پمپ آب با منبع تحت فشار (مخزن انبساط یا دیافراگمی)

دراین روش با استفاده از منبع تحت فشار که در ظرفیت های 3 تا 8 لیتری می باشداقدام به نصب پمپ می گردد.

از مزایای این نوع نصب می توان به کارکرد پمپ حتی در فشارهای کم آب شهری، کارکرد کمتر پمپ به علت استفاده از میزان آب ذخیره شده در منبع تحت فشار و تنظیم مطلوب تر میزان فشار لوله های ساختمان نام برد.

از معایب این نوع نصب هم می توان به نیاز فضا و هزینه بیشتر و عدم وجود سنسور و خشک کارکردن احتمالی پمپ آب اشاره نمود.

بوستر پمپ خانگی

بوستر پمپ یکی از پرکاربردترین پمپ ها می باشد، انواع بوستر پمپ در تامین آب شرب مراکز اداری و تجاری، تفریحی و ورزشی و همچنین در صنعت کشاورزی در سیستم آبیاری تحت فشار در گلخانه ها و همچنین باغات کشاورزی با سیستم کشت صنعتی کاربرد فراوان دارد.

پمپ آب خانگی

بایدها و نباید های استفاده از پمپ آب خانگی:

  • اجازه ندهید پمپ بدون آب کار کند زیرا سریعاً آسیب دیده و آب بندی بین الکتروموتور و پروانه ها از بین رفته و باعث سوختگی می گردد.
  • اندازه مخزن تحت فشار متناسب با توان پمپ و مصرف ساختمان باشد، پمپ را با کابل برق ولتاژ پایین نصب نکنید.
  • پمپ ها را قبل از استفاده بررسی کنید تا مطمئن باشید قبل از نصب آسیب دیدگی نداشته باشد.
  • اطلاعات مربوط به نصب و راه اندازی را مطالعه بفرمائید.
  • از پمپ های خانگی جهت پمپاژ سیالات قابل اشتعال استفاده ننمایید.
  • پمپ را در معرض آسیب های محیطی اعم از یخ زدگی و گرد و غبار بیش از حد قرار ندهید.

برای تهیه پمپ آب خانگی خود می توانید به بزرگترین عرضه کننده این نوع پمپ ها در انواع و برندهای مختلف در هایپر صنعت فامکو مراجعه و از مشاوره مهندسین پر تجربه این مرکز بزرگ و تخصصی بهره مند گردید. همچنین فامکو دارای تخصصی ترین مرکز نصب و تعمیر پمپ آب و دیگر کالاهای صنعتی می باشد تا سهم بزرگی در کاهش دغدغه های شما گرامیان در انتخاب و خدمات مربوطه داشته باشد.

پمپ آب خانگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها