کد خبر: 605352
تاریخ انتشار :

خرید ملک در دوبی را با دوبیرا تجربه کنید

خرید ملک در دوبی را با دوبیرا تجربه کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همچنین سایت دوبیرا را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید مراحل خرید ملک در دوبی را به راحتی با کمک این مجموعه انجام دهید.

خرید ملک در دوبی را با دوبیرا تجربه کنید

دوبی در کجا قرار دارد؟

دبی یکی از بزرگترین شهرهای امارات متحده عربی به شمار می‌آید و دارای مساحتی در حدود 4110 کیلومتر مربع می‌باشد که در منطقه خلیج فارس واقع شده و با شهرهای شارجه و ابوظبی همسایه است. به دلیل آن که سرمایه‌گذاران بزرگی از سایر کشورها این منطقه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند، این کشور از نظر برخورداری از استانداردهای عالی شهری و شرایط اقتصادی و امکانات رفاهی زندگی، رونق و پیشرفت چشمگیری یافته و توانسته افراد زیادی را به سرمایه‌گذاری در این کشور در خصوص خرید ملک و اخذ اقامت ترغیب نماید. اگر بخواهیم نگاهی منطقی داشته باشیم نمی‎توان دوبی را به هیچ شکلی با یکی از شهرهای ایران که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد از نظر شرایط اقتصادی و امکانات شهری که از آن برخوردار است، مورد مقایسه قرار داد.

مزایای خرید ملک در دوبی

فرقی نمی‌کند شما در کجا و کدام منطقه جغرافیایی اقدام به خرید ملک نمایید. می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در این حوزه همیشه با بُرد همراه بوده و شما هیچگاه متضرر نخواهید شد. خرید ملک و سرمایه‌گذاری در دوبی در بخش املاک نیز همین خاصیت را دارد و یکی از مزایا و ویژگی‌های مهم آن همین حفظ سرمایه و رشد و پیشرفت آن است. اما خرید ملک در دوبی مزایای دیگری نیز به دنبال دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پیشرفت مداوم اقتصادی

شما با خرید ملک در دوبی خیال‌تان از بابت پولی که در این مسیر صرف کرده‌اید آسوده خواهد بود و مطمئن هستید که با توجه به پیشرفتی که دوبی همواره از نظر اقتصادی با آن روبرو است، ملک شما دچار ضرر نشده و قیمت آن دچار افت نخواهد شد.

جمعیت رو به رشد

یکی دیگر از خصوصیات شهر دوبی جمعیت رو به رشد آن است. سرمایه‌گذاری اتباع خارجی در این کشور باعث شده سرمایه‌گذاران این شهر را برای زندگی انتخاب کرده و یا با خرید ملک بتوانند برای خود و خانواده‌شان اقامت این شهر را به دست آورند. بنابراین نرخ رشد جمعیت و رشد اقتصادی در این منطقه هر دو در تعامل با یکدیگر بوده است.

خرید ملک در دوبی را با دوبیرا تجربه کنید

پیشرفت سریع تکنولوژی در مدیریت شهری

مدیریت شهری دوبی از ابتدای فعالیت‌های اقتصادی تاکنون به گونه‌ای صورت گرفته که در همه عرصه‌ها با پیشرفت مواجه بوده و شما با خرید ملک در دوبی از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز موجود در کشورهای غربی در این منطقه برخوردار خواهید شد و زندگی لذت بخشی را بر پایه استانداردهای جهانی تجربه خواهید کرد.

امنیت بالا

امنیت یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌تواند باعث شود تا شما مطمئن شوید انتخاب‌تان برای خرید ملک در دوبی و اخذ اقامت این منطقه کاری درست بوده است. دوبی شهری آرام است که با زندگی در آن می‌توانید طعم آسایش، آرامش و امنیت را در کنار هم بچشید.

دریافت مجوز اقامت پس از خرید ملک

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم چنانچه شما اقدام به خرید ملک اعم از خانه، آپارتمان، دفتر کار و یا حتی زمین در دوبی نمایید، می‌توانید اقامت این شهر را نیز به دست آورید. مضاف بر اینکه ملک در دوبی از قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر شهرها و کشورها در دنیا برخوردار است که البته مجموعه دوبیرا که در حوزه خرید ملک تبحر دارد می‌تواند ضمن ارائه مشاوره به شما در خصوص خرید ملک کمک نماید.

اجاره املاک با دریافت اجاره بهای بالا

از دیگر مزایا و ویژگی‌هایی که خرید ملک در دوبی برای شما به همراه دارد می‌توان به این مورد اشاره کرد که چنانچه شما اقدام به خرید ملک مانند دفتر کار و یا خانه و آپارتمان کنید، می‎توانید در صورت نیاز آن را اجاره داده و اجاره بهای آن را که نسبتا زیاد هم هست، دریافت نمایید. نرخ اجاره بها در دوبی 8 تا 10 درصد بیشتر از سایر شهرهای دنیاست و در این خصوص کارشناسان شرکت دوبیرا برای اجاره ملک به شما کمک خواهند کرد.

شاید پس از سرمایه‌گذاری در دوبی در حوزه املاک این سوال برای شما پیش بیاید که آیا پس از خرید ملک باز هم نیاز به ثبت شرکت برای شروع یک کسب و کار وجود دارد یا خیر؟ پاسخ خیر است زیرا با خرید ملک در دوبی شما می‌توانید اقامت دو ساله این شهر را به دست آورده و شروع به کار نمایید.

خرید ملک در دوبی را با دوبیرا تجربه کنید

درباره مجموعه دوبیرا

شرکت دوبیرا که سایت آن در فضای اینترنت به آدرس الکترونیکی dobira.com قرار دارد یکی از سایت‌هایی است که در زمینه خرید و فروش املاک و همچنین پیش خرید ملک می‌تواند خدمات بسیار زیادی را به مشتریان و سرمایه‌گذاران در شهر دوبی و همچین سایر شهرهای امارت متحده عربی و کشورهای ترکیه و عمان و .. ارائه نماید و به مشتریان خود کمک نماید تا از انجام معاملات خود رضایت داشته باشند.

اگر سری به سایت دوبیرا بزنید خواهید دید که املاک مختلف در دسته بندی‌های مشخص در این سایت قرار دارد و قیمت آن‌ها نیز برای اطلاعات بیشتر شما درج شده است. از دیگر ویژگی‌های خوبی که در سایت دوبیرا برای کاربران ایرانی و غیرایرانی فراهم شده است، استفاده از زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی است که می‌توانید از بخش منو، زبان سایت را تغییر دهید.

همچنین به لحاظ اینکه تبدیل قیمت هر ملک به پول ایرانی ممکن است برای برخی کاربران آسان نباشد، سایت دوبیرا برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده و شما می‌توانید قیمت هر ملک را با استفاده از بخش صرافی که در سایت قرار دارد تبدیل کرده و از قیمت آن به پول کشور خود مطلع شوید.

کاربران و مشتریان می‌توانند علاوه بر خرید ملک، ملک خود را از طریق دوبیرا اجاره داده و یا به راحتی به فروش برسانند.

در نهایت گزارش چگونگی خرید و فروش ملک و نحوه خرید ملک در دوبی از دوبیرا در این مطلب به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها