کد خبر: 605514
تاریخ انتشار :

تبدیل دبی به مرکز فساد و فحشای گردشگران اسرائیلی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی به افزایش ورود گردشگران این رژیم به شهر «دبی» در امارات متحده عربی پرداخت و گفت که «دبی» به «پایتخت تن فروشی» در جهان تبدیل شده است.

به نوشته القدس العربی، توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم اسرائیل، دبی را به مقصدی جذاب و مورد توجه برای جوانان صهیونیستی تبدیل کرده است، به طوریکه در کنار برج‌های بزرگ و خودروهای لوکس، تجارت فحشا در حال انجام است. جوانان و تاجران اسرائیلی با هزاران دلار به دبی می‌روند و هتل‌ها به کانون‌ مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و «تن فروشی» تبدیل شده است.

به گفته شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، فساد و فحشا در دبی در حالی صورت می‌گیرد که مقامات اماراتی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کاملا آگاه هستند.

این شبکه به گزارشی از روزنامه «یدیعوت احارونوت» در این زمینه اشاره کرد. این روزنامه نیز در تحقیقی نوشته است که از زمان امضای توافق سازش، «گردشگری فحشا» در دبی برای جوانان اسرائیلی رونق یافته است. احارونوت تأکید کرد که نباید از گفتن این حقیقت ابا داشت و ظاهر زیبایی به چیزی که در دبی رخ می‌دهد، داد.

در این گزارش با تعدادی از گردشگران اسرائیلی که به تازگی از دبی بازگشته‌اند، گفت‌و‌گو شده است. یکی از آن‌ها گفت که مقصد بسیاری از گردشگران اسرائیلی برای فحشا، تا کنون «بخارست» پایتخت رومانی بود و او گمان می‌کرد که این شهر پایتخت تن فروشی در جهان باشد، اما او اکنون فهمیده است که «دبی» بیش از دیگر نقاط جهان مستحق این عنوان است.

یکی دیگر از گردشگران گفت که در دبی در هر هتل و کافه‌ای که قدم بگذاری، زبان عبری به گوشت خواهد خورد. تاجران اسرائیلی را می‌بینی که درباره تن فروشی صحبت می‌کنند. آن‌ها بارها به دبی آمده‌اند و به صورت خیلی آرام بدون ممانعتی از جانب مقامات اماراتی به تجارت انسان مشغول هستند.

یک تاجر اسرائیلی هم گفت که این کار از زمان ورود به فرودگاه دبی، آغاز می‌شود و در داخل فرودگاه نیز افرادی هستند که به شما پیشنهاد می‌دهند و جوانان اسرائیلی را می‌بینی که بر سر قیمت بحث می‌کنند. او گفت که باید جلوی این کارها گرفته شود و این شرایط بیش از هرچیزی به آبرو و حیثیت رژیم صهیونستی لطمه می‌زند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه در مهمانی‌های شبانه و در هتل‌ها، فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شود و گردشگران اسرائیلی توجهی به مسائل بهداشتی ندارند، گفت که فعالان اجتماعی بارها از کابینه صهیونیستی خواسته‌اند تا سفر به امارات را از ترس افزایش شیوع ویروس کرونا ممنوع کند، اما تل آویو از بیم ایجاد بحران دیپلماتیک قصد چنین کاری را ندارد. حتی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چندی پیش امارات را «وضعیت قرمز کرونایی» اعلام کرد و خواستار قرنطینه گردشگرانی شد که به تازگی از امارات بازگشته‌اند، اما وزارت خارجه این رژیم فورا وارد شد و این وضعیت را لغو کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش گزارش کرد که از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دبی فرار کرده‌اند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها