کد خبر: 607423
تاریخ انتشار :

برای خرید اسپرسو  به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید اسپرسو  به چه نکاتی توجه کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای خرید اسپرسو  به چه نکاتی توجه کنیم؟

جای دستگاه اسپرسوساز در آشپزخانه هر فرد قهوه‌دوستی خالی‌ست. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که صبح از خواب بیدار شوید و همچنان که نور از پنجره به آشپزخانه می‌تابد، بوی قهوه راه بیفتد و به چشم به‌هم زدنی ماگ قهوه روی میز صبحانه بیاید؛ اما قبل از این‌که دست به جیب شوید و آن را به آشپزخانه بیاورید، باید با تعدادی نکته‌های کلی درمورد خرید اسپرسوساز آشنا شوید و بعد تصمیم بگیرید.

توان دستگاه و فشار بخار اسپرسوساز برقی توان دستگاه اسپرسوساز عبارت است از قدرتی که برای تولید یک فنجان قهوه با کیفیت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کیفیت یک قهوه ، گرمایی که روی آن ایجاد می شود و در نهایت مهم ترین جز یک دستگاه اسپرسوساز، موتور و در نهایت توان موتور است. دومین جز بسیار مهم یک اسپرسو ساز پمپ تولید بخار است که قدرت های متفاوتی دارد و در تولید بخار آب و آب جوش اثر گذار است.

پرتا فیلتر و طراحی فیلترهای دستگاه اسپرسوساز پرتافیلتر یک دستگاه نشان دهنده سطح کیفی آن دستگاه است. قسمت پلاستیکی و استیل و وزن یک پرتافیلتر ضامن استقامت دستگاه شما خواهد بود. سبد پرتافیلترها از دو نوع فشرده و غیر فشرده تشکیل شده اند که اکثر اسپرسوسازهای خانگی از سبدهای فشرده استفاده می کنند. بنابراین طراحی سبدهای فشرده یک پرتافیلتر نیز میتوان مورد اهمیت باشد به گونه ای که کرمای تشکیل شده بر روی قهوه تا حدود زیادی می تواند نشات گرفته از همین امر باشد. لازم به ذکر است طراحی پرتافیلتر هر دستگاه بازه عملکرد آن دستگاه را نیز مشخص می‌کند. به طوریکه بعضی برند ها با تغییراتی که در طراحی فیلترها می دهند امکان استفاده از پد قهوه و یا کپسول قهوه را نیز در کنار پودر قهوه فراهم می سازند.

برای خرید اسپرسو  به چه نکاتی توجه کنیم؟

جنس بدنه و کیفیت ساخت اسپرسوساز برقی

قطعا ضامن سلامت و کیفیت هر دستگاهی،‌جنس بدنه و کیفیت ساخت آن دستگاه است. اسپرسوسازهای خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. علاوه بر ظاهر زیباتر و حس خوبی که هر دستگاه با کیفیت می دهد، عمر دستگاه نیز به کیفیت بدنه و مواد تشکیل دهنده آن مربوط است.

عملکردهای دستگاه اسپرسوساز

قطعا عملکرد بیشتر یک دستگاه رابطه مستقیم با محبوبیت و به صرفه بودن آن دستگاه دارد. بعضی از دستگاه های اسپرسو ساز علاوه بر اسپرسو با کیفیت مطلوب و نازل بخار آب، قابلیت تهیه قهوه فیلتری ( فرانسه ) را نیز فراهم می سازند.

محل قرار گیری دستگاه اسپرسو ساز:

محل قرارگیری دستگاه اسپرسو ساز تاثیر زیادی بر گردش کاری کافی شاپ یا رستوران، جریان و مشارکت مشتری و زیبایی‌‌شناسی دارد. شما باید تعامل باریستا با مشتریان، زمان آماده شدن و سرو شدن نوشیدنی‌ها را افزایش دهید دهید. و بهتر است که باریستا در هنگام آماده کردن نوشیدنی‌ها رو به سالن و مشتریان باشد.

شما می‌توانید برای اندازه‌گیری ابعاد دستگاه اسپرسوساز به صفحه مشخصات دستگاه اسپرسو ساز مراجعه کنید تا از میزان فضایی که لازم دارند مطلع شوید.

اتصالات آب و برق برای ماشین اسپرسو ساز:

منبع آب هر کافه کمی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل شما باید آب خود را آزمایش کنید تا نیازهایتان را تعیین کنید. برای اطمینان از کیفیت آب ورودی به دستگاه، افزایش کیفیت اسپرسو و همچنین افزایش طول عمر حتما دستگاه های سختی گیر و تصفیه آب خریداری کنید. همچنین، فراموش نکنید که یک خروجی فاضلاب برای تخلیه قرار دهید.

خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر:

هر وسیله‌ای ممکن است روزی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. پس اول بررسی کنید که شرکت فروشنده خدمات پس از فروش آن برند را ارائه می‌کند یا خیر، چه مدتی ضمانت دارد و از تجربه مصرف‌کنندگان قبلی نیز استفاده کنید. گروه صنعتی استیل وان با ارائه بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

در نهایت کدام اسپرسو ساز را بخریم؟

دستگاه های ماشین اسپرسو ساز در راه اندازی کافی شاپ جدید هزینه زیادی دارند و بخش بزرگی از سرمایه اولیه شما را به خود اختصاص می‌دهند. ولی یک دستگاه خوب با سرویس کردن منظم و تصفیه مناسب، می‌تواند در طول عمر خود چند صد میلیون درآمد ایجاد کند. این دستگاه‌ها تنوع زیادی دارند و ممکن است برای انتخاب یک دستگاه مناسب سردرگم شوید.

با این وجود شما با داشتن اطلاعات لازم و پایه‌ای از دستگاه های اسپرسو ساز، می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شف تولز از دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM2013 دیدن کرده و برای کمک گرفتن از کارشناسان خبره ما به منظور انتخاب بهترین دستگاه اسپرسوساز با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها