کد خبر: 607847
تاریخ انتشار :

بلبرینگ بال اسکرو

بلبرینگ بال اسکرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهره های بکار رفته در بال اسکرو انواع مختلفی تقسیم میگردد که این مدل مهره ها شامل SFU، SFI، SFC، RSI تقسیم میگردد ، از خصوصیات بسیار مهم بال اسکرو قابلیت تنظیم و ایجاد تلورانس دقیق است که این امر باعث افزایش دقت در کار میگردد.

انواع بال اسکرو

بال اسکروها در به دو دسته اسکروهای غلتشی و اسکروهای لغزشی تقسیم میگردد که به صورت لاتین عبارتند از : Rolling contact screw و sliding contact screw . لازم بذکر است شرکت تاپ لاینر پیشرو در صنعت بلبرینگ ، واردکننده و تامین کننده انواع بلبرینگ بال اسکرو در ایران میباشد.

نکات مهم در خرید بال اسکرو

انتخاب برند مناسب بال اسکرو ، بسیار مهم است که مهره و پیچ از یک برند باشد و توجه به ضمانت و اصالت کالا و تضمین فروشنده و توجه به جنس و طراحی بال اسکرو و دقت به نوع مکانیزم بازگرداننده ساچمه و همین طور قطر و گام بال اسکرو و شیار پیچ و همین طور موجود بودن بال اسکرو در بازار .

بال اسکرو هایوین | بال اسکرو هایوین ساخت کشور تایوان میباشد ، و تاپ لاینر بعنوان نماینده پخش و فروش بال اسکرو هایوین واقع در ناظم الطبا بورس بلبرینگ ایران آماده اراه خدمات و تامین انواع سایز بلبرینگ بال اسکرو میباشد . برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در چگونگی و نحوه خرید بلبرینگ بال اسکرو با فروشگاه و واحد فروش بلبرینگ بال اسکرو تاپ لاینر در تماس باشید .

لازم بذکر است این برند ( هایوین Hiwin Technologies ) محصولات دیگر همانند بال اسکرو ، لینیر گاید ها و ریل و واگن و بوش خطی و بلبرینگ مفصلی نیز تولید میکند و در سطح جهانی برند معتبر در صنعت بلبرینگ بال اسکرو Ball screw بحساب می آید . تاپ لاینر نیز با سال ها تجربه در خصوص واردات و تامین انواع بلبرینگ بال اسکرو در کشور اقدام به واردات بلبرینگ بال اسکرو اصلی هایوین نموده و آماده است نیاز مصرفی صنعت در خصوص بلبرینگ بال اسکرو را فراهم نموده و بلبرینگ بال اسکرو مورد نیاز را به سراسر ایران به صورت تک و عمده ارسال نماید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها