کد خبر: 608312
تاریخ انتشار :

نصب و ارتقای تکنولوژی سه سایت روستایی همراه اول در شوش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، رحیم فلاح زاده بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در روستاها، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور استفاده بهینه روستاییان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت، شبکه ارتباطی همراه در روستاهای شهرستان شوش توسعه و ارتقا یافت.

وی ادامه داد: اجرای این عملیات در ادامه طرح فاز هشت توسعه شبکه همراه اول، با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید کاغذ پارس هفت تپه با تکنولوژی ۲G و ۳G و نصب تکنولوژی پرسرعت ۴G بر روی ۲ سایت روستایی سن بهادل و تالار الماس توسط کارشناسان حوزه سیار مخابرات منطقه خوزستان انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید کاغذ پارس هفت تپه، ضمن افزایش پوشش آنتن دهی شبکه همراه در روستاهای آلبوحمدان(شیخ فندی)، کوی شهدای هفت تیر، کوی والفجر (پمپ استیشن) و شرکت حریر خوزستان، ساکنان و مشترکان این مناطق از اینترنت پرسرعت ۳G بهره مند شدند. وی افزود: همچنین با نصب تجهیزات فنی بر روی سایت‌های روستایی سن بهادل و تالار الماس و ارتقای این سایت‌ها به تکنولوژی پرسرعت ۴G روستاهای سن کریم، شن ریز، سید راضی و ایستگاه راه آهن شوش کیفیت شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق مطلوب و تبادل اطلاعات دیتا شبکه همراه مشترکان افزایش پیدا کرد. طرح توسعه فاز هشت شبکه همراه در سطح استان خوزستان به ویژه در روستاها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی روستاییان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، از جمله خدمات ارزنده ودستاوردهای مخابرات منطقه خوزستان در راستای ایجاد تمهیدات ارتباطی برای روستاییان است که براساس زمان بندی در موعد مقرر در حال انجام است.

بیش از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش مخابرات منطقه خوزستان هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها