کد خبر: 608538
تاریخ انتشار :

ازدحام جمعیت در سواحل بندرعباس / به میهمانی کرونا خوش آمدید+تصاویر 

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، قابل پیش‌بینی بود با رسیدن تعطیلات 4 روزه با توجه به فصل دل‌انگیز سفر به هرمزگان، این آستان با خیل گسترده مسافران‌ از اقصا نقاط کشور روبرو شود.
با اعلام شدن وضعیت‌ آبی برای بندرعباس، کیش و قشم عملا درب‌های ورودی به این شهرها بازشد تا مسافران بی هیچ محدودیتی در این ایام کرونایی که هر غفلتی می‌تواند موج بعدی کرونا و فشار مضاعف به کادر درمانی را در پی داشته‌ باشد سفر کنند.
ورود 40 هزار مسافر تنها در یک روز به جزیره قشم و سواحل مملو از جمعیت بند شاید گواه این مدعاست که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بایستی از الان آمادگی ورود به فاز بعدی کرونا را داشته باشد و مردم استان که تاکنون رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار داده و وضعیت را به کم خطر تبدیل کرده بودند هم باید منتظر شیوع مجدد ویروس و جدال دوباره با آن باشند.
شاید بهتر بود مسئولان امر با دو اندیشی و کمی مدیریت، از ورود مسافران‌ به هرمزگان جلوگیری می‌کردند اما این مهم رخ نداد تا موج مسافران‌ به هرمزگان رسیدند.
به گزارش تسنیم، هرمزگان‌ در این فصل همواره میزبان خیل عظیم مسافران بوده که برای خرید و تفریح به این نقطه از کشور سفر می‌کردند و انتظار می‌رود با با سهل‌انگاری مسئولان در هفته های آتی نیز باید شاهد سفر هموطنانمان به استان هرمزگان باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها