کد خبر: 608647
تاریخ انتشار :

کارلا یا خربزه تلخ بهترین داروی گیاهی دیابت

کارلا یا خربزه تلخ بهترین داروی گیاهی دیابت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کارلا ، بیتر ملون ، خربزه تلخ و... اینها همه اسامی گیاهی بومی هند هستند که میوه ای شبیه خیار چنبر دارد که برآمدگی های زگیل مانند فراوانی بر روی این میوه مشاهده می شود.

استفاده از بیترملون برای بیماران دیابتی به منظور کاهش قند خون از قدیم در شبه جزیزه هند (هندوستان، پاکستان، بنگلادش) رایج بوده و در سالهای اخیر نیز به ایران وارد شده و توسط داروکده گیاهی درمانگیاه در اختیار هموطنان قرار گرفته است.

اهمیت بیتر ملون به این دلیل است که آن را بهترین داروی دیابت می دانند.

هم اکنون این گیاه در ایران توسط داروکده گیاهی درمانگیاه در اختیار شما قرار گرفته است و شما می توانید با خرید اینترنتی خربزه تلخ یا کارلا ، آنرا درب منزل خودتان در هرکجای ایراان دریافت کنید.

کارلا یا خربزه تلخ بهترین داروی گیاهی دیابت

اما آیا می دانید چرا کارلا را بهترین داروی گیاهی دیابت در طب سنتی می دانند؟

بطور خلاصه عواملی که باعث این موضوع شده است به صورت زیر هستند:

  1. کارلا در پایین آوردن قند خون بسیار موثر است. به صورتی که مصرف روزانه دو بار جوشانده کارلا بصورت منظم می تواند بین 30 تا 80 واحد قند خون افراد دیابتی را کاهش دهد.
  2. خربزه تلخ (میوه کارلا) حاوی موادی شبه انسولینی است که نیاز بیماران دیابتی به مصرف داروهای دیابتی مثل قرص متفورمین، گلی بنگلامید و یا حتی تزریق انسولین را به شدت کاهش می دهد.
  3. یکی از مهمترین وجوه اهمیت بیتر ملون این است که بدون وارد کردن فشار اضافی بر سلولهای انسولین ساز باقیمانده در پانکراس برای تولید انسولین بیشتر، باعث احیای آن دسته از سلولهای انسولین ساز که در اثر دیابت از کار افتاده اند می شود. به همین دلیل می توان گفت میوه کارلا بیمار را به حالت سلامتی قبل از ابتلا به دیابت بر می گرداند. این موضوعی است که توجه دانشمندان را به احتمال درمان دائمی دیابت به وسیله این گیاه جلب کرده است و تحقیقات در این زمینه را سبب شده است.

کارلا یا خربزه تلخ بهترین داروی گیاهی دیابت

نحوه مصرف کارلا برای دیابت

کارلا را به روشهای مختلفی می توان مصرف کرد. در حالت کلی می توان هم از میوه تازه و هم از میوه خشک آن برای کنترل قند خون بهره برد. میوه تازه آن به دلیل آنکه فقط در فصل خاصی از سال در دسترس است و در سایر فصول قابل تهیه نیست، کاربرد کمتری دارد.

  • میوه تازه کارلا به صورت سالاد و سوپ قابل استفاده است.

میوه خشک شده آن به روشهای مختلفی که در زیر اشاره می شود قابل استفاده است :

  • استفاده از میوه خشک کارلا و ریختن داخل کپسول. البته توجه فرمایید که کپسول کارلا با نام کارلابت هم اکنون در درمانگیاه در دسترس شما قرار دارد.
  • میوه خشک بیترملون را می توانید برای ریختن داخل غذاهایی همچون سوپ و آش بعنوان ادویه استفاده کنید.
  • از کارلا می توان به صورت جوشانده نیز استفاده کرد. برای این منظور مقدار 10 گرم از آن را به مدت پنج دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا جوشانده کمی خنک شود. سپس آنرا صاف کرده و میل نمایید.
  • پودر کردن میوه و استفاده از آن به صورت کپسول یا مخلوط با ماست، آبمیوه طبیعی و سایر خوراکی های مشابه

کارلا یا خربزه تلخ بهترین داروی گیاهی دیابت

پودر کارلا را بخریم یا چیپس آن را؟

یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان داروهای گیاهی این است که از تمیزی، خلوص و اصل بودن داروی مصرفی خود اطمینان داشته باشند.

در بسیاری موارد مشاهده شده است که بعضی افراد برای کسب سود بیشتر، اقدام به آسیاب کردن برگ و شاخه های کارلا همراه با میوه آن می نمایند و این در حالی است که ارزش اصلی دارویی بیتر ملون در میوه آن است و برگ و شاخه ارزش بسیار کمی در زمینه کاهش قند خون دارند.

داروکده آنلاین درمانگیاه به منظور ایجاد اطمینان صددرصد برای مشتریان، کارلا را به صورت پودر نشده در اختیار خریداران قرار می دهد.

شما با خرید میوه خشک کارلا که به صورت چیپس (برش های حلقوی) در آمده و خشک شده است، کاملا مطمئن می شوید که محصولی با کیفیت و درجه یک را دریافت کرده اید و با اطمینان خاطر اقدام به مصرف آن می کنید و در صورت تمایل می توانید خودتان اقدام به پودر کردن آن نمایید.

پیشنهاد میکنیم برای خرید اینترنتی میوه کارلا و سایر داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و یا حتی برای خرید ادویه به سایت داروکده گیاهی درمانگیاه به آدرس www.darmangiah.com سری بزنید و یا اپلیکیشن درمانگیاه را از کافه بازار و یا سیب اپ بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها