کد خبر: 611797
تاریخ انتشار :

سرنوشت تلخ باشگاه قهرمان پرور پایتخت/ "ایزد فردوسی" به برج تبدیل می شود!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

باشگاه قدیمی ایزد فردوسی در خیابان طوس تهران که قهرمانان بزرگی را در رشته های کشتی، وزنه برداری، تکواندو و...پرورش داده است، این روزها دیگر فعالیت ندارد و قرار است این ملک ۲۲۵۰ متری توسط بساز بفروش ها تبدیل به برج مسکونی شود!

پس از درگذشت ضیایی مالک ورزش دوست باشگاه ایزد فردوسی، فرزندان او که به آمریکا رفت و آمد داشتند، این باشگاه را ۲ سال پیش به مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان فروختند.

فروش این باشگاه در حالی صورت گرفت که گفته می شود باشگاه ایزد فردوسی با وام سازمان تربیت بدنی پیش از انقلاب ساخته شده و مالک باشگاه ماهیانه مبلغی را به عنوان سوبسید از سازمان تربیت بدنی دریافت می کرده است.

این مجموعه ورزشی که سال ها در رشته های کشتی، تکواندو، وزنه برداری و... فعالیت داشت و قهرمانان بزرگی مثل علیرضا رضایی نایب قهرمان کشتی المپیک، مرحوم منوچهر برومند در وزنه برداری، منصور باقری در تکواندو و تعداد دیگری از قهرمانان خوشنام را به ورزش ایران معرفی کرده است، توسط سرمایه گذاران خریداری شده و گفته می شود خریداران به دنبال این هستند که با اخذ مجوز از شهرداری منطقه ۱۰ با تخریب این باشگاه قدیمی پایتخت، آن را به برج مسکونی تبدیل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها