کد خبر: 612578
تاریخ انتشار :

راهنما اصلی خرید سیسمونی

راهنما اصلی خرید سیسمونی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قبل از آن که وسایل ضروری و غیر ضروری را در راهنمای خرید سیسمونی به شما معرفی کنیم، بهتر است نکات مهمی را قبل از خرید و انتخاب وسایل بدانید. این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی وسایل مورد نظرتان را تهیه کنید و از خرید های اضافی جلوگیری کنید.

چه وسایلی باید برای سیسمونی بخریم؟

در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه یک سیسمونی ارزان‌قیمت و کاربردی تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید هر وسیله‌ای که برای سیسمونی نوزادتان لازم داشتید را با خرید از سایت‌های خارجی از طریق سایت چارسوق تهیه کنید. فقط کافی است محصول مورد نظرتان را از سایت‌های معتبر خارجی انتخاب کنید و لینک آن را در سایت چارسوق ثبت کنید تا خریدتان انجام شود و درب منزل تحویل بگیرید.

  • لباس و کفش نوزاد

ابتدا قبل از شروع به خرید سیسمونی باید بدانید که نوزاد شما در چه فصلی به دنیا می‌آید سپس با توجه به آن فصل به خرید لباس بپردازید آن‌هم در حد نیاز و متناسب با آن فصل کفایت می‌کند.

مطمئن باشید که فروشگاه‌های لباس قرار نیست، تعطیل شوند و شما بعداً به‌ راحتی می‌توانید لباس‌های مورد نیاز و اندازه تن فرزندتان را تهیه کنید، پس در سیسمونی نوزادتان کوهی از لباس را برای دیدن بقیه اعضای فامیل قرار ندهید.

این را هم به یاد داشته باشید که نوزاد شما قرار نیست در ابتدای تولد راه برود و به کفش نیاز ندارد، اما اگر خیلی ذوق خرید کفش نوزادی داشتید، به خرید یک جفت بسنده کنید.

  • لوازم بهداشتی و سرویس خواب

درست است که فرزند شما تا سال‌های ابتدایی تولدش نیاز به پوشک دارد اما این دلیل خوبی نیست که تا سقف کمد را پر از بسته‌های پوشک کنید. تنها چند بسته پوشک، شیشه شیر و پستانک، حوله و لیف مخصوص برای حمام، شامپو، صابون، پودر بچه کافی است.

اما داشتن پتو، تشک، بالش، روانداز بهاره و زمستانی باروکش ملحفه‌های جنس خوب که نوزادتان به آن حساسیت نشان ندهد از موارد مهم سیسمونی محسوب می‌شود.

  • سرویس چوب نوزاد

از نظر برخی افراد خرید تخت و کمد نوزادی جزو یکی از مهم‌ترین‌های سیسمونی به‌ حساب می‌آید که تازگی، مبل نوزادی هم به آن اضافه شده، اما آیا با خرید یک کمد کوچک یا شلف‌های دیواری و فانتزی برای قرار دادن اسباب‌بازی‌ها و یک‌تخت معمولی قرار است نوزاد شما بزرگ نشود؟

اگر متراژ خانه شما کم است می‌توانید از خرید تخت و کمد فاکتور بگیرید و به‌جای آن با استفاده از قفسه‌های کوچک دیواری و کمی سلیقه، بهترین دکوراسیون نوزادی را طراحی کنید.

  • کالسکه نوزاد و کریر

خرید کالسکه نوزاد ، کریر و روروئک از وسایلی هستند که جزو ملزومات سیسمونی محسوب نمی‌شوند و حتی می‌توان از اطرافیانی که قبلاً خریداری کرده‌اند و اکنون بلا استفاده است، امانت گرفت چرا که مدت‌زمان استفاده از این وسایل محدود بوده و خیلی زیاد به گوشه انباری می‌روند.

اگر خودروی شخصی دارید، صندلی ماشین را می‌توان از آن گزینه‌هایی دانست که برای حفظ ایمنی فرزندتان لازم است اما از زمانی قابل‌ استفاده است که بتواند راحت بنشیند.

راهنما اصلی خرید سیسمونی

  • لباسشویی

این موارد از حاشیه‌های خرید سیسمونی هستند که تنها چند سال است باب شده و در لوازم بچه دیده می‌شوند؛ اما آیا واقعاً لازم هستند؟ شما دائماً نمی‌توانید برای شستن لباس‌های نوزادتان که در روز مجبور به چندین بار تعویض آن‌ها هستید، لباسشویی بزرگ خود را روشن کنید به‌علاوه بهتر است لباس‌های فرزندتان که پوست لطیف و حساسی دارد را با دیگر لباس‌ها درون ماشین نیندازید. با این‌ حال پیشنهاد می‌دهیم یک لباسشویی نوزادی بخرید که قیمت زیادی هم ندارد اما کاربرد آن زیاد است.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا |خرید سیسمونی

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و ماشین شارژی برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد.

در نی نی بابا راهنما خرید و قیمت ماشین شارژی برای بچه ها آورده شده است که با ترکیبی از قیمت، مجموعه ویژگی ها، دوام، دوام باتری و سایر عوامل تعیین می شود.تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها