کد خبر: 612613
تاریخ انتشار :

آجرلو: برای چالش های بزرگ فوتبال به میدان آمدم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«مصطفی آجرلو» دوشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی مناظره انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای چالش های بزرگ فوتبال ایران آمدم و امیدوارم این آمدنم همراه با تعامل دولت و مجلس باشد.

وی افزود: شعار من، فوتبال مستقل و قدرتمند است. بنده در بخش خصوصی پایه ریزی های خوبی داشتم که در حال حاضر مشخص است. ظرفیت فوتبال ایران بسیار خوب و ثروتمند است و نباید از بدهی ها بترسیم. من دو طرح جامه و خلاصه دارم که آن ها را بیان می کنم.

آجرلو در خصوص مسایل اقتصادی فوتبال ایران، عنوان کرد: فوتبال امروز در دنیا آماتور نیست و ما باید به مدار فوتبال حرفه ای جهان وارد شویم. اقتصاد اصلی ترین موضوع در فوتبال است . آیا درآمد سالانه هزار میلیارد رویاست؟ نه. ما نباید از بدهی بترسیم چرا که می توانیم با ظرفیت هایی که داریم آن ها را پرداخت کنیم.

وی افزود: در باشگاه پاس با اینکه دولتی بود توانستم اسپانسرهای خوبی هم داشته باشم. در تراکتور ۴۵ میلیارد در سال اول و سال بعد هم ۱۰۰ میلیارد درآمدزایی داشتم. باید فوتبال را در چرخه اقتصاد تعریف کنیم. ما در گنجی نشستیم که منابع بسیار زیادی دارد.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما هم در محتوا نقطه نظر داریم هم در تبلیغات اما مهم تر این است که نباید فکر کنیم پول فقط در خود فوتبال است. پول پیش هوادار و مردم است و ما می توانیم از آن استفاده کنیم. فوتبال برای امروز ما بستر هایی دارد که نمی‌خواهد حتما آن ها را کشف کنیم. اروپا از این امکانات استفاده می کند و ما نیز باید از آن بهره ببریم. امروز زمان دعوا نیست و همه باید با کمک یکدیگر به فوتبال کمک کنیم.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها