کد خبر: 612680
تاریخ انتشار :

20 کاربرد جالب و جذاب گیره کاغذ

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاربرد گیره کاغذ گیره کاغذ یک ابزار کاربردی است که علاوه بر نگه داشتن صفحات دفتر یا کتاب می تواند کاربردهای دیگر هم داشته باشد و راه حل بسیاری از مشکلات ریز باشد که شاید آن ها را ندانید 1. نگه داشتن گل ها سرجای ثابت آیا می خواهید یک دسته گلی به دوست تان هدیه بدهید که آن را خودتان تزیین کرده باشید؟ اکثر گل فروش ها از سیم های گرانقیمت برای دسته بندی گل استفاده می کنند اما اگر تعداد گل های شما کم است، می توانید از گیره کاغذ استفاده کنید و آن ها را کنار یکدیگر نگه دارید. 2. علامت گذاری آیا نیاز به علامت گذاری فوری دارید؟ یکی از بهترین کاربرد های گیره کاغذ، استفاده از آن برای علامت گذاری می باشد که بهتر از روبان یا تا زدن کاغذ کتاب عمل می کند. 3. جدا کردن مو از روی شانه چه چیزی بهتر از این؟ برداشتن موها از روی شانه قطعاً کار سخت و ناخوشایندی است که گیره کاغذ کار را بشدت آسان تر می کند. گیره کاغذ را باز کنید تا به سرعت موهای چسبیده شده به شانه را بردارد.

4. ریست کردن وسایل برقی با استفاده از این گیره ها می توانید کنترل ریموت ها و دیگر لوازم برقی را به راحتی درست کنید. کافی است که انتهای این گره را باز کنید و آن را به سوراخ ریست نزدیک کنید. 5. باز کردن گرفتگی های نمکدان کافی است سوراخ های گرفته شده در نمکدان را مقابل خود بگیرید و یک گیره کاغذ را باز کنید و آن را داخل سوراخ های دچار گرفتگی فرو ببرید. 6. باز کردن پاکت نامه یکی دیگر از کاربرد های استفاده از گیره کاغذ، برای باز کردن پاکت نامه است. در نتیجه هیچ نیازی به نامه بازکن نیست. کافی است که مقداری از گیره را باز کنید و آن را زیر پاکت نامه قرار دهید. 7. تمیز کردن ناخن ها اگر دقت کرده باشید گیره کاغذ به راحتی زیر ناخن های شما حرکت می کند و می تواند آلودگی های آن را پاکسازی کند. 8. استفاده از گیره کاغذ برای کودکان شاید انجام این کار برایتان خسته کننده باشد اما گیره کاغذ ارزان است و مهارت های حرکتی کودک را ارتقا می دهد. پس می توانید با استفاده از آن تمرین های مختلف را به کودکان آموزش دهید. 9. صاف نگه داشتن پول ها می توانید پول های نقدی خود را با گیره کاغذ به یکدیگر بچسبانید تا از تا خوردن آن ها جلوگیری شود. 10. مرتب کردن جواهرات کافی است که دستبند ها و گردنبند های خود را به یک گیره کاغذ بزنید تا لابلای یکدیگر گره نخورند. 11. آویز عروسک یکی از خلاقانه ترین و بامزه ترین ترفند های استفاده از گیره کاغذ ، این است که با استفاده از آن می توانید عروسک های کوچک را داخل ماشین یا داخل اتاق آویزان کنید. 12. درآوردن هسته ی گیلاس شاید این یکی از جالب ترین کاربردهای گیره کاغذ باشد که تا به حال شنیده اید. می توانید با استفاده از این گیره ها هسته گیلاس را به راحتی جدا کنید.

13. استفاده داخل آشپزخانه با استفاده از این کاغذ می توانید دستمال ویژه گردگیری یا دستگیره آشپزخانه و موارد دیگر را به یکدیگر وصل کنید و داخل اشپزخانه را مرتب نمایید. 14. استفاده روی زیپ ممکن است زیپ لباس بشکند و در نتیجه شما می توانید یک عدد گیره را به انتهای آن ها آویزان کنید تا راحت تر زیپ لباس را بالا پایین بکشید. 15. مرتب کردن کلید ها اگر جا کلیدی ندارید، می توانید کلید های مربوط به یک مکان را داخل یک گیره کاغذ دسته بندی کنید تا بعدا یک جاسوئیچی مناسب خریداری کنید. 16. پیچ گوشتی کوچک اگر می خواهید که اجسام ریز مثل اسباب بازی را تعمیر کنید، می توانید به جای پیچ گوشتی های بزرگ، از همین گیره های کاغذ استفاده کنید تا کارتان بهتر راه بیفتد. 17. آویز اسباب بازی بعضی از افراد اسباب بازی ها را با نخ به دیوار وصل می کنند اما کافی است که به جای نخ، از گیره هایی استفاده کنید که هم ظاهر بهتری دارند و هم راحت تر هستند. 18. استفاده اورژانسی به عنوان گیره سر اگر موهایتان به هم ریخته و خیلی ضروری می خواهید آن را جمع و جور کنید، کافی است که از گیره کاغذ به عنوان گیره سر استفاده کنید و آن را به موهایتان ببندید. 19. بستن کیسه های پلاستیکی آشپزخانه گیره کاغذ در اشپزخانه کاربرد بسیار زیادی دارد. با استفاده از آن می توانید کیسه های کاغذی را در آشپزخانه به یکدیگر وصل کنید و به راحتی جلوی ریخته شدن وسایل از آن ها را بگیرید. 20. دکوراسیون منزل از این گیره ها می توانید در دکوراسیون منزل هم استفاده کنید و با استفاده از آن ها عکس های متفاوت را به دیوار اتاق بزنید ؛ بدون این که آسیبی به دیوار وارد شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها