کد خبر: 615358
تاریخ انتشار :

فروش ویژه عطر ورساچه کریستال نویر

فروش ویژه عطر ورساچه کریستال نویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استفاده از عطر و داشتن بوی خوب از اصلی ترین نشانه های یک زن با قدرت، هدفمند و با وقار است، و می تواند تاثیر بسیار زیادی در روابط او داشته باشد.

بدست آوردن احترام، جلب توجه افراد در یک جمع و همچنین بدست آوردن دل آقایان می تواند همگی با استفاده از یک عطر خوب مثل آب خوردن باشد.

در این مقاله، عطر فرید که یکی از کارکشته ترین و با تجربه ترین مراکز فروش عطر زنانه و مردانه است اینجاست تا محبوب ترین و پر طرفدار ترین عطر های زنانه در بازار را به شما عزیزان معرفی کند .

عطر فرید در طی چندین و چند سال فعالیت حرفه ای خود موفق شده تا تجربه ی زیادی در زمینه عطر ها بدست بیاورد، و این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا تنها با دانستن خواسته ی خود از یک عطر و یا تاثیری که می خواهند با استفاده از یک عطر خاص بگذارند به خانم ها بگوید که باید چه عطری را انتخاب کنند.

شما نیز اگر می خواهید با جذاب ترین عطر های زنانه ی دنیا آشنا شوید، این مقاله از عطر فرید را از دست ندهید و تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید .

همچنین در انتها نکات مهمی را به خانم های خوش عطر آموزش میدهیم که با استفاده از آنها می توانند تاثیر عطر خود را چند برابر کنند.

با عطر فرید همراه باشید.

عطر ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی )

عطر ورساچه کریستال نویر که به آن ورساچه مشکی یا ورساچه بنفش هم گفته می شود یک عطر زنانه ی شیک و منحصر به فرد با بوی گرم و تلخ است که در سال 2004 توسط شرکت شناخته شده و محبوب ورساچه به بازار عرضه شد.

ورساچه کریستال نویر بیش از 16 سال است که در بازار عطر و ادکلن دیده می شود و در این سال ها حتی ذره ای از محبوبیت آن نزد طرفداران عطر های خاص کم نشده است.

آنتونی لای (Antonie Lie) این عطر با رایحه گرم را برای خانم هایی ساخته است که می خواهند در میهمانی های رسمی یا شبانه ی خود مثل یک الماس درخشان در مجلس حضور پیدا کنند.

بوی گرم این عطر که حاصل فلفل سیاه، گل یاسمن و نارگیل است باعث می شود که خرید اسانس عطر ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) به یکی از اصلی ترین انتخاب خانم ها در فصل های پاییز و زمستان تبدیل شود.

فروش ویژه عطر ورساچه کریستال نویر

  • شیشه عطر ورساچه مشکی

شیشه ی ورساچه مشکی از خاص ترین طراحی های دنیای عطر و ادکلن برخوردار است و با اولین نگاه به این عطر می توان فهمید که با چه عطر باکلاس و خاصی رو به رو هستیم.

جدا از رنگ زیبا و خیره کننده ی رنگ آن، نکته ی دیگری که می تواند خیلی جلب توجه کند درپوش عطر است که شبیه یک الماس بزرگ تراش خورده و درخشان است که به خوبی در جای خودش قرار گرفته است.

در وسط این شیشه ی زیبا نام برند ورساچه (Versace) با فونتی بزرگ به رنگ طلایی حک شده و در زیر آن نام عطر که کریستال نویر است قرار گرفته که رنگ شیشه، ظاهر درپوش آن و رنگ و فونت نوشته ی روی عطر ترکیبی بسیار شیک و دلربا را به ما ارائه می کند .

یکی دیگر از اصلی ترین دلایل خرید اسانس عطر ورساچ مشکی پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری آن است که به جرات می توان گفت ورساچه در این مورد تمام هنر خود را بکار گرفته است.

با توجه به نکاتی که در خصوص این عطر وجود دارد، به جرات می توان گفت که این عطر محبوب دل تمام خانم های با سلیقه، شیک پوش و دلربا خواهد بود.

  • نت های بویایی ورساچه مشکی

ورساچه کریستال نویر ترکیبی هنرمندانه از ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، گل، گیاهان معطر و میوه است و از زمان اولین پاف از این عطر می توانید به خوبی بوی مست کننده ی نت اول که حاصل انگور سیاه، بنفشه و انجیر است را حس کنید که حاصل آن یک حس هیجان و شادی برانگیر است.

بعد از مدتی نت دوم که باعث افزایش تمرکز و انرژی مثبت در شما می شود و حاصل ترکیبات گل یاسمن و بوته یاسمن است خودش را در اختیار شما قرار می دهد .

در آخر نوبت رسیدن به یک آرامش روحی با استفاده از نت های چوب صندل، وانیل، چوب کشمیر و گل آفتاب گردان است که جایگزین نت های میانی خواهد شد.

به این ترتیب سه رایحه اصلی این عطر شامل موارد زیر می باشند :

  • رایحه اصلی : زنجبیل ، فلفل ، هل
  • رایحه میانی : گل صدتومانی ، شکوفه پرتقال ، نارگیل ، گاردنیای یاسمنی
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید ، مشک ، کهربا

عطر لالیک لامور

عطر بعدی این لیست عطری از کشور فرانسه، مهد هنر و احساسات دنیاست که برند شناخته شده ی این کشور یعنی لالیک آن را طراحی کرده است.

لالیک لامور یک عطر زنانه ی جذاب و اغوا کننده با بوی خنک و شیرین است که در سال 2013 توسط شرکت لالیک طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده که در طراحی آن از فرهنگ و هنر کشور غنی ژاپن الگو برداری شده است.

  • شیشه عطر لالیک لامور

شیشه عطر لالیک لامور تا حد بسیار زیادی شبیه به نمونه ی عطر لالیک نویر است با این تفاوت که در بطری این عطر خبری از رنگ های مردانه مشکی و قهوه ای نیست، و این رنگ ها جای خودشان را به شیشه ی بی رنگ و طرح های زیبایی داده اند تا حس لطافت زنانه این عطر را منتقل کنند.

این عطر، یک عطر شیرین و ملایم است که بهترین گزینه برای خانم های در سن و سال 30 الی 40 سال می باشد بنا بر این عطر فرید هنگام خرید اسانس عطر زنانه لالیک لامور همیشه به مشتریان خود توصیه می کند تا از این عطر در اواخر بهار و فصل تابستان استفاده کنند .

لامور به معنای عزت ابدی و جاودانه است و رایحه آن نیز به گونه ای طراحی شده تا حس وقار و سربلندی بانوان را به رخ بکشد.

  • رایحه لالیک لامور

لالیک لامور را می توان در دسته بویایی روایح گل های بهاری در کنار چوب های معطر طبقه بندی کرد.

هنگامی که این عطر را اسپری کنید سفر ماجراجویانه ی شما با عناصری مثل عصاره ترنج، رز و گل بهار نارنج شروع می شود و بعد از مدتی بوی گل درختی روناسیان به همراه گل یاسمن و گل مریم همراه شما خواهند شد .

در آخر نت نهایی این عطر را مشک، چوب صندل سفید و گیاه سدر تشکیل می دهند تا در کنار همدیگر رایحه ای نوازشگر، لطیف و روح بخش را به شما هدیه کنند.

بطور خلاصه می توان اسانس های تشکیل دهنده ی این عطر زنانه و جاودان را به شکل زیر بیان کرد :

  • اسانس اول : ترنج، رز و بهار نارنج
  • اسانس دوم : گاردنیای یاسمنی، یاس به همراه گل مریم
  • اسانس سوم : سدر، مشک در کنار چوب صندل سفید

فروش ویژه عطر ورساچه کریستال نویر

ترفند های استفاده از عطر برای خانم ها

تا اینجا دو مورد از بهترین عطر های زنانه که باعث چند برابر شدن جذابیت خانم ها می شوند را به شما عزیزان معرفی کردیم. در ادامه قصد داریم چند ترفند ساده ی استفاده از عطر را برای خانم هایی که به بوی عطر خود اهمیت ویژه ای می دهند معرفی کنیم.

1- از عطر های قوی استفاده کنید

عطر های مرکباتی معمولا ماندگاری کمتری نسبت به عطر هایی که بوی تند و چوبی دارند و در آنها از چوب صندل استفاده شده است دارند، که دو نمونه عطر معرفی شده هردو دارای این عنصر تاثیر گذار هستند.

لذا اگر برایتان خیلی مهم است که عطرتان حتما ماندگاری بالایی داشته باشد می توانید از خانواده این عطر ها استفاده کنید.

2- از چند لایه عطر استفاده کنید

همه محصولاتی که شما بانوان عزیز از آنها استفاده می کنید، از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن دارای روایح مختلفی است که هرکدام می توانند بوی خوب خود را بر جای بگذارند.

برای عطر ها هم همین قاعده صدق می کند، و شما می توانید با مشاوره فروشنده ی مراکز حرفه ای عطر مثل عطر فرید، عطر هایی را خریداری کنید که بوی آنها در کنار هم می تواند یک ترکیب فوق العاده و بی نظیر را ایجاد کند.

3- تنها اسپری کردن روی لباس کافی نیست

لباس ها دارای الیاف باز هستند که هوا از آنها عبور می کند و وقتی فقط روی لباس خود عطر می زنید، عبور هوا از بین این الیاف می تواند ماندگاری عطر را کاهش دهد. به همین دلیل علاوه لباس، عطر را روی نواحی گرم بدن مثل پشت گوش ها، پشت زانو ها، شکم و سینه نیز اسپری کنید تا هم پخش بو و هم ماندگاری آن افزایش یابد.

4- نگهداری از عطر خیلی مهم است

مهم ترین نکته ای که در خصوص نگه داری از عطر باید بدانید این است که آنها را در جاهای مرطوب و گرم نگه ندارید چرا که مولکول های آن از بین می رود. جاهای خشک و خنک مثل میز لوازم آرایش می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

5- پوست خود را مرطوب نگه دارید

نکته ی مهم بعدی این است که پیش از اسپری کردن عطر روی بدن از مرطوب کننده ها استفاده کنید، چرا که پوست خشک عطر را به خود جذب می کند و ماندگاری آن کاهش پیدا می کند.

اینها چند مورد از مشاوره هایی است که مرکز تخصصی فروش عطر فرید در اختیار مشتریان گرانقدر خود قرار می دهد تا آنها نهایت رضایت را از خرید خود داشته باشند. شما عزیزان نیز می توانید جهت استفاده از محصولات عطر فرید و پیوستن به جمع خانواده مشتریان رضایتمند عطر فرید همین حالا به وب سایت ما مراجعه فرمایید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها