کد خبر: 615667
تاریخ انتشار :

در گفتگو با نامه نیوز مطرح شد؛

جعفرزاده: سران اصلاحات به عارف اعتماد نکنند/اصلاح‌طلبان از رئیسی حمایت کنند بهتر از عارف است

جعفرزاده: سران اصلاحات به عارف اعتماد نکنند/اصلاح‌طلبان از رئیسی حمایت کنند بهتر از عارف است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز : محمدرضا عارف خیلی آرام و بی دغدغه مشغول تهیه متن سخنرانی های انتخاباتی‌اش است. با این تصور که دیر یا زود اصلاح طلبان با حقایق کنار می آیند و دوباره به سوی او بر می گردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با نامه نیوز درباره فعالیت انتخاباتی محمدرضا عارف گفت: آقای عارف اصلا شانسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ندارد، او باید خودش را آماده کند که پاسخگوی عملکرد خودش در مجلس دهم باشد. عارف ضربه ای که به جریان اصلاحات در مجلس دهم زد هیچ کس و جریان دیگری به این جریان نزد.

وی افزود: اگر آقای عارف قصد کاندیداتوری دارد، باید به سئوالات بسیاری پاسخ دهد. ما با طرفداران جریان اصلاحات خیلی حرف داریم چون آنها باید حقایق را درباره آقای عارف و کوتاهی‌هایش در مجلس دهم بدانند. توصیه من به سران جریان اصلاحات آن است که به آقای عارف اعتماد نکنند. کارنامه بسیار منفی او در مجلس دهم به هیچ عنوان نمی تواند برای جریان اصلاحات آبرو بخرد.

فعال سیاسی اعتدال گرا با بیان اینکه سرمایه اجتماعی جریان اصلاحات با حمایت از عارف بسیار آسیب خواهد خورد، درباره نیت اصلی حضور عارف در صحنه انتخابات اظهار کرد: عارف را یک شخصیت باهوش سیاسی ندیدم بنابراین اگر کاری دارد انجام می دهد تصادفی است چون اگر ذره ای هوش سیاسی می داشت، متوجه می شد که اوضاعش خیلی خراب است و پایگاه اجتماعی حتی در حد 500 هزار نفر هم ندارد. در واقع آرایش پایین تر از آرای باطله خواهد بود بنابراین با درنظر گرفتن این واقعیت ها به صحنه انتخابات نمی آمد.

وی افزود: ما خون دل ها از آقای عارف در مجلس دهم خوردیم و با مردم و اصلاح طلبان حرف ها داریم. آقای عارف اول پاسخگوی عملکرد خودش باشد بعد برود کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی در پاسخ به این سئوال که « گفته می شود اگر آقای رئیسی بیاید آقای لاریجانی نامزد انتخابات نمی شود و جز آقای عارف فرد دیگری شاید نتواند تأییدصلاحیت شود، اصلاح طلبان باید برای مشارکت در انتخابات چه تصمیمی بگیرند؟» یادآور شد: نمی دانم اصلاح طلبان چه کار می کنند. اصلاح طلبان به رئیسی رأی بدهند بهتر است تا آنکه از عارف حمایت کنند.

جعفرزاده بیان کرد: آقای عارف بیشتر از این به جریان اصلاحات ضربه نزند، همان کارنامه مجلس دهم در پرونده زندگی سیاسی اش بماند کافی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها