کد خبر: 235896
تاریخ انتشار :

بیمارستان های تامین اجتماعی سه ستاره می شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جمع مسوولان بیمارستان فارابی مشهد افزود: طی روندی سه ساله، بدنبال ارتقای هتلینگ بیمارستانی هستیم تا بتوانیم رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران را فراهم کنیم.
او با اشاره به ارتباطات طولانی و پیچیده بودن مدیریت در بیمارستان ها خاطر نشان کرد: درصددیم تا با اجرای طرحی جامع، بسیاری از مشکلات در حوزه مکاتبات اداری و کمبود نیروی انسانی را رفع کنیم.
درخشان استقرار سیستم «هیس» - his - را گامی بزرگ در سیستم مدیریتی برشمرد و اگفت: مهمترین و بزرگترین هدف ایجاد سیستم «هیس»، استفاده مدیریتی و تصمیم گیری در سطح کلان سازمان بر مبنای داده های واقعی ولحظه ای است.
او همچنین به مناسبت روز مامایی، از ایجاد رضایت درونی شخص، به عنوان مهمترین شاخصه، در زندگی اجتماعی افراد سخن گفت و تصریح کرد: صاحبنظران در بحث روانشناسی مدیریتی تاکید دارند که رضایت درونی مهمترین عامل محرک فعالیت است و در حرفه مامایی این مساله بگونه ای شاخص تر خواهد بود.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از نشاط و شادابی محیط کار به عنوان اصلی تاثیرگذار در زندگی اجتماعی افراد یاد کرد و گفت: میزان شادابی و نشاط در محیط کاری می تواند تاثیر مستقیمی بر روابط خانوادگی و به تبع آن، انگیزه کاری داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها