کد خبر: 351058
تاریخ انتشار :

نتایج آزمون "P.h.D پزشکی" اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، دکتر مجید اکبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: 70 درصد نمره داوطلبان آزموPh.D (دکتری تخصصی) پزشکی کتبی و 30 درصد آن بصورت شفاهی محاسبه می شود.
وی در ادامه افزود: تنها اسامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://www.sanjeshp.ir قرار گرفته است.
دکتر اکبری همچنین تصریح کرد: هر فرد براساس نمره و انتخاب رشته، برای انجام مصاحبه شفاهی به سه قطب از ١٠ قطب آموزشی معرفی خواهد شد.
مسوول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: توصیه می‌شود تمامی داوطلبان همه اولویت‌ها و دانشگاهها را انتخاب کنند تا احتمال معرفی آنان برای مصاحبه به دانشگاه‌های بیشتر و در نهایت قبولی آنها افزایش یابد.
دکتر اکبری اضافه کرد: حدود 6000 نفر در آزمونPh.D (دکتری تخصصی) پزشکی امسال شرکت کردند که از این تعداد 2074 نفر برای مصاحبه شفاهی دعوت شده و در نهایت حدود 1100 نفر پذیرفته خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: مصاحبه شفاهی داوطلبان از 31 مرداد آغاز و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: داوطلبان از امروز تا 25 مرداد می‌توانند مدارک و مستندات علمی خود نظیر مقاله را برای لحاظ در آزمون شفاهی از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی ارسال کنند.
دکتر اکبر ی در پایان تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از اقدام به انتخاب رشته؛ دفترچه راهنمای "انتخاب رشته" را بطور دقیق مطالعه کنند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها