کد خبر: 469575
تاریخ انتشار :

شهربازی خرم‌آباد پارکینگ می‌شود/ ضرورت رفع مشکلات ترمینال برون استانی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسد عبدالهی ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان، اظهار داشت: در سال گذشته حدود 32 درصد از افرادی که به لرستان سفر کردند مهمان خرم‌آباد بودند و یک میلیون و 250 هزار نفر از جاذبه‌های این شهر بازدید داشتند.
به گزارش نامه نیوز وی با تأکید بر اینکه خرم‌آباد یکی از 7 شهر برتر گردشگری کشور است، افزود: یکی دیگر از دلایل اهمیت خرم‌آباد همزمانی نوروز و بهار طبیعت است، همین وضعیت آب و هوایی و سرسبزی زمینه جذب گردشگر را بیشتر می‌کند.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه حدود 50 درصد جاذبه‌های گردشگری لرستان در خرم‌آباد است، بیان داشت: از دیگر ویژگی‌های خرم‌آباد تاریخی بودن شهر است چرا که از دیرباز محل سکونت انسان بوده است.
وی با اشاره به جاذبه‌های شهرستان و لزوم نگهداری توسط ارگان‌های مربوطه، گفت: هفت نوع صنایع‌دستی در خرم‌آباد داریم که برای فروش آن سه منطقه در خرم‌آباد تعیین‌شده و در بحث موسیقی لرستان نیز در دو منطقه هتل شهرداری و باغ گلستان تعبیه‌شده است.
عبدالهی افزود: 11 هتل با 675 تخت در خرم‌آباد وجود دارد و به‌احتمال‌قوی تا نزدیک نوروز دو هتل دیگر اضافه شود، ضمن اینکه چهار اقامتگاه بوم‌گردی نیز در این شهر وجود دارد.
وی بابیان اینکه برای مواقع اضطراری ایام نوروز همانند بارندگی، ورزشگاه تختی، نمایشگاه بین‌المللی و خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: 215 چادر شهرداری در چهار پارک پیش‌بینی‌شده و 91 مدرسه با 897 کلاس درس درجه‌یک و دو نیز پیش‌بینی‌شده است.
فرماندار خرم‌آباد بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان نیز آمادگی دارند، افزود: بحث متکدیان و معتادان موردنظر است که سعی در جمع‌آوری و ساماندهی آن‌ها داریم.
وی گفت: اطلاع‌رسانی وضعیت بازار، ستاد تنظیم بازار، نظارت بر آبشارها و ساماندهی آبشارها، ساماندهی ورودی‌های شهر، برگزاری نمایشگاه بهاره واحد با همکاری صنف موردنظر، کنترل قیمت نان، کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد ازجمله مواردی است که بهتر است مدنظر قرار گیرند.
عبدالهی بابیان اینکه ترمینال برون‌شهری با حضور وزیر افتتاح شد اما به بهره‌برداری نرسیده که نیازمند رسیدگی است، عنوان کرد: اختلافی بین شهرداری و پیمانکار در مورد شهربازی کیو وجود داشته که امیدوارم رفع شود و حداقل در ایام نوروز به‌عنوان پارکینگ استفاده شود.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها