کد خبر: 488485
تاریخ انتشار :

پایان غم انگیز برای یک کوهنورد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جلال ملکی روز سه شنبه اظهار کرد: ساعت 21 و 21 دقیقه شب گذشته حادثه سقوط در ارتفاعات کوهسار به سامانه 125 اعلام و بلافاصله یک تیم ویژه نجات کوهستان که در ایستگاه 74 آتش نشانی در منطقه کوهسار حضور داشتند به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: شب گذشته 2 کوهنورد برای کوهپیمایی با 2 دستگاه موتورسیکلت وارد ارتفاعات کوهسار شدند که بدلیل شیب تند پیاده به مسیر کوهپیمایی ادامه می دهند که در نهایت یکی از کوهنوردان بدلیل تاریکی شب و نبود تجهیزات مناسب از ارتفاع حدود 400 متری به پایین سقوط می کند.
ملکی اظهار کرد: آتش نشانان در نهایت کوهنوردی که درشرایط نامناسب بدنی و در میان شیب تند قله گیر کرده بود، نجات دادند و عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد سقوط کرده در شب گذشته با همکاری عوامل هلال احمر بی نتیجه ماند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با روشن شدن هوا عملیات جستجو امروز ادامه پیدا کرد و در نهایت موفق شدند جسم بی جان کوهنورد سقوط کرده را در پایین قله پیدا کنند.قله کوهسار یکی از قلل زیبای ارتفاعات شمال غرب تهران که در شمال مناطق کن، شهران و حصارک واقع شده است و ارتفاع آن به 2 هزارو 770 متر می رسد و به راحتی از تهران قابل مشاهده است.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها