کد خبر: 494630
تاریخ انتشار :

الیاس شیطان صفت دختر 13 ساله را در ماشین لوکس خود حامله کرد! +عکس

الیاس شیطان صفت دختر 13 ساله را در ماشین لوکس خود حامله کرد! +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

الیاس دختر 13 ساله را در ماشین لوکس خود حامله کرد! +عکس

به گزارش نامه نیوز، مردی 39 ساله به علت باردار کردن دختر 13 ساله ای در ماشین جلوی چشمان دختر 4 ساله اش، در آمریکا دستگیر شد.

طی تحقیقات پلیس مشخص شده که الیاس پس از مصرف کوکائین اقدام به این جنایت کرده و تا مدت ها قبول نمی کرد که بچه مال او است. الیاس ماگانا در اعترافات خود گفته بود که علت این کارش وسوسه شدن لحظه ای بوده و دلیل منطقی برای این کار‌ش نداشته است.

دختر جوان که نامش به دلیل قانونی نامشخص است ادعا کرده که الیاس تا مدت ها قبول نمی کرد که بچه مال او است و می گفت تو با شخص دیگری هم جز من بودی و بچه مال شخص دیگری است.

زمانی که مامور پلیس از دختر پرسید که کجا با الیاس آشنا شدی؟ او پاسخ داد که در پشت چراغ قرمز کنار خیابان ایستاده بودم تا بتوانم عبور کنم که الیاس با ماشینی مدل بالا به همراه دخترش کنار من آمد و خیلی محترمانه در خواست کرد که سوار ماشین بشوم، من که خیلی کنجکاو شده بودم درخواستش را قبول کردم و سوار ماشین شدم. بعد از مسافتی الیاس پیشنهاد رابطه را داد و گفت همه جوره مرا تامین می کند .

وی در ادامه گفت که الیاس جلو چشمان دخترش در ماشین به من تعرض کرد و مرا مجبور به دیدن فیلم های ناجور گوشی‌اش کرد.

وی در ادامه افزود: زمانی که باردار شدم الیاس بچه را قبول نمی کرد و من مجبور شدم با شکمی بزرگ و به سختی در به در دنبال آدرسی از او باشم.

پزشکان گفته بودند به علت سن کم و نابالغ بودنم احتمال سقط جنین یا مرگ خودم وجود دارد، به همین علت سعی کردم موضوع را به الیاس ثابت کنم تا فرزندم بی خانمان نباشد، اما این مرد شیطان صفت حرف هایم را باور نمی کرد و به من تهمت می زد به همین خاطر مجبور شدم به دلیل رفتار هایش موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

مامور پلیس پس از ثبت اظهارات اقدام به دستگیری الیاس کرد.

او ابتدا مخالف این قضیه بود و معتقد بود که برایش پاپوش درست کردند و یا تهمت زدند اما با اثبات پزشکی قضیه، او مجبور به اعتراف شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها