کد خبر: 518925
تاریخ انتشار :

ارزان‌ترین شهرهای توریستی ایران برای سفر کدامند؟

ارزان‌ترین شهرهای توریستی ایران برای سفر کدامند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارزان‌ترین شهرهای توریستی ایران برای سفر کدامند؟

کاشان

کاشان شهر خانه‌های تاریخی‌ست و به دلیل وجود این خانه‌ها و مراسم گلاب‌گیری، هرساله خیلی از ایرانیان به آن سفر می‌کنند. قسمت زیادی از هزینه‌های سفر به اقامت مربوط می‌شود اما رزرو هتل های کاشان با قیمت مناسب کار چندان سختی نیست، چراکه در این شهر هتل‌هایی پیدا می‌شود که هزینه اقامت در آنها برای یک شب پایین‌تر از 100 هزار تومان است. همچنین از آنجایی که بیشتر جاهای دیدنی کاشان نزدیک به هم و در خیابان میراحمد قرار گرفته‌اند، می‌توان بدون استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پیاده به آنها سر زد.

هرمزگان

با یک بلیط قطار 122 هزار تومانی یا یک بلیط اتوبوس 84 هزار تومانی می‌توان از تهران به بندرعباس رسید. استان هرمزگان جزیره‌های زیادی را در خودش جای داده و امکان کمپینگ در جزیره‌های این استان مثل قشم، هنگام و هرمز، هم فراهم است و هم طرفداران زیادی دارد. جز خود بندرعباس، جزیره قشم، یکی از مناطق ارزان قیمت جنوب کشور است. در این جزیره هم می‌توان غذاهای ارزان قیمتی مثل سمبوسه خورد که بیشتر از 5 هزار تومان قیمت ندارند و هم می‌توان قبل از سفر به رزرو هتل های قشم با تخفیف فکر کرد.

قزوین

قزوین هم از جمله شهرهای ایران است که هزینه سفر به آن چندان گران نیست. هزینه اقامت در این شهر و در ارزان‌ترین هتل‌ها از 70 هزار تومان فراتر نمی‌رود. هزینه صرف غذا در رستوران‌های این شهر به طور میانگین 15 هزار تومان است و با صرف هزینه‌ای کمتر از 5 هزار تومان می‌توان با یک تاکسی دربستی از این سر شهر به آن سر شهر رفت.

مشهد

مشهد، توریستی‌ترین شهر ایران است و هرساله میلیون‌ها نفر از سراسر ایران به قصد زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند. تنوع همه چیز در این شهر زیارتی از هتل و مسافرخانه گرفته تا رستوران بالاست و به همین دلیل هم انتخاب‌های زیادی هم برای رزرو هتل های مشهد با ارزان‌ترین قیمت داریم و هم می‌توانیم در این شهر نگران هزینه‌های خرد و خوراک نباشیم. حمل و نقل عمومی در این شهر شامل مترو، اتوبوس و تاکسی‌ست و برای رفتن به نقاط مختلف و جاهای دیدنی نیاز نیست هزینه زیادی را بپردازیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها