کد خبر: 533073
تاریخ انتشار :

صاعقه‌های شدید در آسمان جم / احتمال ریزش کوه در مسیرها وجود دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد حسینی امشب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، با اشاره به بارش پراکنده باران در شهرستان جم اظهار داشت: از عصر امروز بارش باران به همراه رعد و برق در این شهرستان آغاز شده که صاعقه‌ها شدت زیادی دارند و می‌تواند خسارت به همراه داشته باشد.
فرماندار شهرستان جم افزود: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت صاعقه‌ها گزارش نشده و با توجه به شدت صاعقه‌ها امیدواریم خسارتی به همراه نداشته باشد. از مردم می‌خواهم در منازل خود حضور داشته باشند تا حادثه‌ای ناگوار برای شهروندان رخ ندهد.
وی تصریح کرد: با توجه به شدت رعد و برق و تداوم بارندگی‌ها تا فردا، کلیه نیروهای امدادی و مرتبط با مدیریت بحران شهرستان جم به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند و در آمادگی کامل به سر می‌برند.
حسینی با بیان اینکه مسیر کوهستانی جم به سیراف تاکنون ریزشی نداشته است خاطرنشان کرد: مسیرهای کوهستانی جم به سیراف و ریز به دوراهک تاکنون مشکل خاصی نداشته‌اند و تردد با توجه به لغزنده بودن مسیرها به آرامی انجام می‌شود. اگر بارش‌ها افزایش یابد امکان ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی وجود دارد و نیروهای اداره راهداری در آمادگی کامل برای ریزش برداری قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها