کد خبر: 535805
تاریخ انتشار :

خبر خوش رئیس سازمان ‌استخدامی‌ برای نخبگان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جمشید انصاری صبح امروز در بازدید از موسسه رازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موسسه رازی با امکانات، تجهزات و پیشینه علمی که دارد یکی از موسسات کلیدی کشور است.
وی با اشاره به اینکه این موسسه دارای امکانات و پتانسیلی است که باید در کشور از لحاظ نیروی انسانی تقویت شود، افزود: ما باید سعی کنیم در جایگزینی نیروی انسانی متخصص کوشا و دقیق باشیم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: ما باید بتوانیم نقش بی‌بدیل فضای سلامت کشور را کماکان با قوت ادامه دهیم و اگر کاری هم بر عهده سازمان ما باشد در حوزه مسائل مربوطه به این موسسه کمک می‌کنیم تا همچنان بالنده و با شکوه در عرصه کشور باشیم.
انصاری با اشاره به اینکه استخدام ما براساس عدالت استخدامی برای همه داوطلبان انجام می‌شود و نخبگان به دلیل توانمندی که دارند فرصت بیشتر و بهتری برای پذیرش در آزمون‌های استخدامی ما دارند، گفت: برای رشته‌های شغلی که در دولت تعریف شده از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی آزمون‌های استخدامی برگزار و نسبت به نیاز می‌‌‌‌توان در این آزمون‌ها شرکت کنند و البته استخدام اعضای هیئت علمی روند جدایی را دارد که از طریق هئیت جذب در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فن‌آوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که آنها براساس آزمون و فرایند رقابت بین تمام واجدین شرایط است.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سهم دولت از بازار اشتغال در بخش عمومی چیزی حدود 15 درصد نیروی کار کشور است که اعم از دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح است، بیان کرد: اگر 23 میلیون نفر نیروی کار کشور را در نظر بگیریم مجموعا چیزی حدود 3 میلیون و 800 هزار نفر در بخش عمومی مشغول به کار هستند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها