کد خبر: 541128
تاریخ انتشار :

کارت زرد برای شهرداری تهران!

کارت زرد برای شهرداری تهران!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مجید فراهانی روز یکشنبه در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورا افزود: رعایت قوانین و اجرای مصوبات شورا مهمترین انتظار اعضا شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است.
وی توضیح داد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره لزوم اجرای به موقع ماده ۹۴ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مصوب ۱۳۹۷ درباره "ارائه به موقع سند برنامه سوم توسعه شهر تهران" تذکر می‌دهم.
فراهانی تأکید کرد: بر اساس ماده ۹۴ برنامه پنج ساله توسعه سوم شهر تهران شهرداری موظف است با توجه به تأیید چشم انداز، مأموریت، استراتژی‌ها و اهداف سند برنامه اقدامات لازم را انجام دهد.
عضو شورای شهر تهران افزود: برخی اقدامات مشتمل بر برنامه‌های اجرایی شامل تصویر کلان برنامه، جداول کمی، برنامه‌های راهبردی بخشی و فرابخشی و برنامه‌های موضوعات اولویت دار تا سطح عملیاتی است‌.
وی گفت: می‌بایست شهرداری تهران این سند را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۸ برای تصویب به شورا ارائه می‌کرد.
فراهانی تأکید کرد: باوجود اتمام مهلت مقرر قانونی شاهد اقدام و ارائه سند برنامه از سوی شهرداری تهران نبودیم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت انجام شود.
برنامه سوم شهرداری تهران ۲۳ دیماه به شورای شهر ارایه و پس از ۶ جلسه بررسی ۳۰ دیماه تصویب شد، اعضای شورا در این جلسات برخی از موارد موجود در برنامه را حذف و همچنینه برخی پیشنهادات را مطرح کردند.
مقرر بود شهرداری تهران این برنامه را به انضمام حذفیات و درج پیشنهادها تدوین و دوباره به شورای شهر ارایه کند.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها