کد خبر: 591755
تاریخ انتشار :

دانلود فیلم های ترسناک جدید در پلی استپ

دانلود فیلم های ترسناک جدید در پلی استپ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، از هر چیزی بخواهیم بگذریم فیلم های ترسناک در هر چیزی پیشرفت نکرده باشند در کیفیتشان بسیار پبشرفت کردند و خیلی حرفه ای شده اند. خیلی از نقد کننده های سینما از هر فیلمی که دلشان بخواهد ایرادات و مشکلاتی در می آورند اما فقط کافی است که این نقد ها راجب ژانر

فیلم های ترسناک باشد که آن لحظه فقط صحبت از امتیاز و تعریف فیلم ها می شود. شاید در حال حاضر مثلا بخواهیم برترین فیلم های اجتماعی را معرفی کنیم این فیلم ها تعدادشان اندازه انگشت های دست باشد ولی اما بر عکس اگر این ژانر به وحشت تغییر کند به قدری فیلم ترسناک

خوب داریم که از معرفی آن ممکن است وقت کم بیاوریم . برای دانلود بهترین فیلم های ترسناک میتوانید به سایت پلی استپ دانلود فیلم مراجعه کنید. اولین فیلم ترسناک که زمان آن سه دقیقه میباشد تنها دو سال پس از تولد سینما یعنی در سال 1997 در پاریس اکران شده است که

این فیلم در حال حاضر به نظر ما خنده دار میاد ولی با توجه به مدت زمان کوتاه تولد سینما تا ساخت این فیلم، نشان دهنده ی علاقه ی انسان به موضوعات ترسناک می باشد. با ما همراه باشید با معرفی بهترین فیلم های ترسناک ایرانی :

فیلم طلسم
طلسم

در اوایل سینما بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، همان روزگاری كه فیلم ها با اهداف و مواضع خاص ساخته می‌شدند و همان سال هایي كه هنوز تكلیف چگونه بودن و حتی بودن سینما روشن نبود.«طلسم» داریوش فرهنگ درسال 65 شكل گرفت.

فیلمی كه داستانش هیچ جهت گیری اجتماعی و حتی سیاسی مشخصی نسبت بـه جریان‌هاي جاری در سینمای کشور ایرانِ آن سالها را نداشت، بلكه تنها روایتی بود كه می‌خواست خیال رابا ترس و تعلیق درآمیزد.«طلسم» داستانی در آن‌سوی ناكجاآباد را روایت می كند كه قرائن تنها حكایت از این دارد كه لوكیشن خیالی قصه،خطه شمال اسـت.

عروس جوان «قسم رحمانی» بـه بهای خونی ریخته‌شده بـه عقد مردی جوان «آتیلا پسیانی» از خانواده‌ مقتول درمی‌آید.در راه بازگشت بـه خانه، عروس و شوهرش و خانواده‌ داماد دچار توفان و حمله‌ گرگ ها می شوند و دراین میان مرد و عروسش از دیگران جدا می شوند و مسیرشان بـه قصری می‌افتد کـه اهالی آن‌جا را شوم میدانند. دراین خانه یک شازده بریده از دنیا بـه همراه پیشکارش زندگی میکند.

همسر شازده پنج سال پیش گم‌شده اسـت. سرانجام مشخص میشود کـه این گم شدن توطئه‌ پیشکارش اسـت کـه در ایام جوانی پدر شازده وی را مقطوع‌النسل کرده اسـت و او نیز کـه پسر معمارباشی سازنده‌ خانه اسـت، دست بـه تلافی زده و عروس شازده را در گوشه‌اي از این خانه پنهان کرده اسـت.این فیلم طی سال هاي 65 تا 68 نامزد دریافت چهار سیمرغ از چهار دوره از جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم شب بیست و نهم

فیلم «شب بیست و نهم» ساخته حمید رخشانی درسال 68، که در سایت پلی استپ دانلود سریال قورباغه منتشر شده است، بی شك مهمترین اثر سینمای وحشت ایران اسـت. والدین كاراكتر «ارجمند» هنگام بدنیا آمدن و خاک کردن جفت او، با دیدن شبحی نگران آینده هستند.در تابستان ۴۲، شایعه‌اي درباره زمين لرزه تهران سرزبان ها می‌افتد و شهر تخلیه میشود. ارجمند در راه بازگشت بـه خانه، میان خیال و واقعیت شبحی را بر بام خانه‌شان می بیند.

دقایقی بعد در چند متری خود در آشپزخانه با شبح روبرو می شود و قصه با دلهره هاي بیشتر ادامه پیدا می کند. دراین فیلم، قواعد و مباحث ریشه اي ژانر، بـه خوبی بومی شده اند و فیلمساز توانسته تصویر تاثیرگذاری از رفتارهای غیراخلاقی كه ترس می آفریند را بازسازی كند.«شب‌بیست و نهم» مانند تعداد زیادی از فیلمهای آمریكایی دهه 1970 و متعلق بـه ژانر وحشت، این قابلیت را دارد كه بازسازی شود.

فیلم اثیری

محمد علی سجادی، فیلمسازی در حوزه اجتماعی اسـت کـه گرایش بـه سینمای واقع گرایانه شاید اصلی ترین عنصر فیلم هایش باشد. او قبلا نیز از این قبیل داستان‌ها با ژانرهای جنایی در کارنامه هنری خود داشته اسـت با این تفاوت کـه پرداخت سجادی بـه این داستان‌هاي رازآلود، همواره دارای شکل دقیق و حساب شده‌اي بوده اسـت.

در ابتدای فیلم «اثیری» اما فیلمساز با نشان دادن حالت خلسه‌اي از خورشید «هانیه توسلی» و ارتباط او با یک روح سرگردان، پرده از راز یک جنایت مخوف برمی‌دارد. اثیری با حرکت در روندی آرام تا انتها ، تماشاگر رابه شکلی عمیق و درونی با فضای قصه و شرایط روحی شخصیت‌هاي فیلم درگیر می کند… این فیلم محصول سال 80 اسـت.

فیلم خوابگاه دختران

دختران

«خوابگاه دختران» ساخته محمدحسین لطیفی و محصول سال 83 اسـت.این فیلم تلاش میکند با طرح موضوعاتی مانند جن و جن‌زدگی و پررنگ کردن حضور آن‌ها در جای‌جای فیلم موقعیت خودرا در سینمای وحشت تثبیت کند.فیلم لطیفی اگر چـه تلاشی اسـت برای حضور در ژانر وحشت اما بـه‌رغم تمامی ترفندهای وحشت‌آورش نسخه‌اي رونویسی شده از فیلم‌هاي موفق و دلهره‌ آور این‌گونه سینمایی اسـت.

«خوابگاه دختران» با تکیه بر ترس دختران جوان از ساختمانی متروکه کـه نزدیک خوابگاه دانشگاه اسـت، صداهای مخوفی ازآن بـه گوش می رسد و روایت هاي مختلفی در مورد این صداها در بین اهالی محل وجوددارد، پیش میرود و درست جاییکه همه ی چیز بـه گونه اي پرداخت شده کـه حضور جن عینی و واقعی شود، زن سرایدار کـه بـه واسطه فیزیک، حرف هاي مرموز و … اولین گزینه اسـت بـه قتل می رسد. این فیلم زیبا را در فیلیمو و وبسایت پلی استپ دانلود فیلم ترسناک میتوانید تماشا کنید.

فیلم پارک وی

«پارک وی» فیلمی بـه كارگردانی فریدون جیرانی و محصول سال 85 اسـت. محمدرضا شریفی نیا، بیتا فرهی،آنا نعمتی،نیما شاهرخ شاهی و رعنا آزادی ور از بازیگران اصلی آن هستند.مشكل اصلی «پارك وی» اما شاید این نكته باشد كه آنچه تحت عنوان ژانر وحشت دراین فیلم دنبال می شود، گیرایی اجتماعی چندانی ندارد و در فضاسازی ایرانی و سینمایی امروز ایران، قابل باور نیست.

بعنوان مثال، وقتی قاتل روانی «کوهیار» بـه مرز جنون می رسد و با تبر بـه جان پدر رها میوفتد فقط سکانس مشابه فیلم «درخشندگی» بازسازی می شود. این فیلم روایت خشونتی افسارگسیخته اسـت کـه فقط بر وجوه پررنگ آن تکیه شده نه جایگاه قرار گرفتن در کلیت فیلم و از این‌جاست کـه برخی جزییات موجود در فیلم هم کارکرد خودرا از دست داده و بدل بـه شوخی با فیلم «قصه عشق»، «لالایی» و… می شوند.

فیلم اقلیما

محمدمهدی عسگرپور در سومین فیلم بلند خود «اقلیما» نسبت بـه آثار قبلی سراغ قصه‌اي محدودتر رفته و بحران‌هاي زندگی زوجی معاصر را محور اصلی کار خود قرار داده اسـت. این فیلم تلاش میکند ترس و وحشت را تا گره‌گشایی پایانی فیلم بـه ماورا و تخیل و توهم نسبت دهد و با این انتظار ایجاد شده در مخاطب، از عوامل عینی و واقعی بعنوان برگ برنده خود برای غافل گیری مخاطب استفاده میکند.

«اقلیما» كه در دوره خود، گام بزرگی در جهت التیام وضعیت سینمای کشور ایران محسوب میشد، هم توانست منتقدان را راضی نگه دارد و هم ارتباط خوبی با مخاطب عام برقرار کند و حتی باعث شود کـه سطح سلیقه عام نیز بالا رود.داستان فیلم «اقلیما» اما تقریباً تکراری اسـت، توطئه برای بـه جنون رساندن زنی ثروتمند کـه قبل از این در فیلم «پرده آخر» نیز بـه شکلی دیگر روایت شده اسـت.

فیلم خواب لیلا

«خواب لیلا» فیلمی بـه كارگردانی مهرداد میرفلاح اسـت.دراین فیلم ردپای تعداد زیادی از فیلمهای ترسناك و روان‌شناختی داخلی و خارجی با سوژه خواهران یا برادران از هم جدا مانده، از جمله فیلم «شاهزاده جزر و مد» از باربارا استرایسند و حتی «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی را می توان دید. «خواب لیلا» قصه دختری 26 ساله اسـت كه در خانه بـه ارث رسیده از پدر و مادرش بـه تنهایی زندگی می كند.

او مدتی اسـت كه از طرف دختربچه اي با قدرت بدنی فوق العاده مورد حمله هاي وحشیانه قرار می‌گیرد و در نهایت با كمك یك روانشناس سفر بـه ناخودآگاه و ریشه یابی این بحران ها در كودكی هایش را آغاز می كند.صدا،صحنه سرد و سكانس‌هاي شوكه كننده از نقاط قوت «خواب لیلا» اسـت كه البته قربانی زمان نامناسب اكران شد و آن چنان كه باید بـه چشم نیامد.

فیلم حریم

حریم

«حریم» دومین اثر سیدرضا خطیبی در مقام کارگردان بعد از فیلم «در شهر خبری نیست، هست» و محصول سال 87 اسـت.او دراین فیلم علاوه برکارگردانی، نوشتن فیلمنامه را نیز بـه عهده داشته اسـت.«حریم» در جزییات محتوایی اش ، تلاش کرده با استفاده از عناصر بومی همانند جنگل‌هاي شمال و روستاییانی کـه نمادی از دنیای مردگان هستند، هویتی مستقل از این ژانر را برای خود مهیا كند.

اما در برخی جاها ،باز اسیر همان فیلم‌هاي مطرح سینمای وحشت در چند سال گذشته مثل «کینه» و «حلقه» شده اسـت. درواقع مشكل اصلی «حریم» این اسـت كه فیلمساز، سن و سال و قدمت سینما را درنظر نمیگیرد و بدون توجه بـه قواعد و اصول، قصد تجربه گرایی دارد. اگر تجربه گرایی در كار اسـت، باز باید در راستای همان انتظارها باشد و این دقیقا همان چیزی اسـت كه سینمای وحشت بـه دنبال آن اسـت!

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندی ها

پیشنهاد ما

دیگر رسانه ها