کد خبر: 5180
تاریخ انتشار :

به سرمربی اجازه نمی‌دهم برای من تعیین تکلیف کند

کاسیاس: مورینیو حق ندارد به دوستی من با بازیکنان بارسلونا ایراد بگیرد

کاسیاس: مورینیو حق ندارد به دوستی من با بازیکنان بارسلونا ایراد بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، رابطه خوب کاسیاس با برخی بازیکنان بارسلونا مدتها است که از دید مورینیو غیر قابل تحمل و اشتباه توصیف می‏شود.

مورینیو در آخرین ال کلاسیکودربی برگزار شده نیز به شدت از احوالپرسی گرم کاسیاس و ژاوی ارناندس عصبانی شده و از کاسیاس خواسته بود دیگر چنین رفتاری نداشته باشد.

سکوت ایکر برای هواداران هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید عجیب و مرموز بود تا این که وی بالاخره سکوتش را شکست و گفت: درون زمین و هنگام بازی به چیزی جز رئال مادرید فکر نمی کنم اما وقتی بازی در کار نیست، من هستم و دوستانم، رابطه من با ژاوی، بوسکتس، پویول، والدس و اینیستا بسیار خوب است، ما دوستان قدیمی هستیم و کسی نمی تواند این دوستی ریشه دار و چندین و چند ساله را از بین ببرد.

کاسیاس ادامه داد: مورینیو حق ندارد برای من تعیین تکلیف کند، من از ارتباط با ژاوی سود می برم، او یکی از بهترین دوستان من است، با ژاوی و پویول در بورس، سهام مشترک داریم و بسیاری از امور خیریه با حضور مشترک ما کلید می‏خورد. این مسائل، موارد کوچکی نیستند که به خاطر اظهار نظر مورینیو خدشه دار شود. من همیشه برای مربیان خود احترام قائلم اما اجازه نمی‏دهم کسی برای روابط شخصی و زندگی خصوصی من تعیین تکلیف کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها