کد خبر: 677764
تاریخ انتشار :

انواع ابزارها برای ارسال پیامک توسط کسب و کارها

ارسال پیامک همچنان یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. در این روش، کسب و کارهای مختلف ب صورت مستقیم و از طریق بهترین ابزار یعنی تلفن همراه، با کاربران در ارنباط خواهند بود. عرضه قیمت‌های روز، برندسازی، آگاهی‌سازی از تخفیفات و ... از جمله کارهایی است که می‌توانید به راحتی و از طریق پیامک انجام دهید. اما یک سوال مهم: چه ابزارهایی برای ارسال پیامک، در اختیار مدیران کسب و کار قرار دارد؟ در این مقاله قصد داریم شما را ب انواع ابزارها برای ارسال پیامک توسط کسب و کارها آشنا کنیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

انواع ابزارها برای ارسال پیامک توسط کسب و کارها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آیا ارسال پیامک به صورت تکی ممکن است؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که اعتقاد دارید می‌توانید به صورت دستی، پیامک‌های تبلیغاتی خود را به مشتریان ارسال کنید. بهرحال شما ممکن است یک بانک اطلاعاتی قوی از شماره تلفن مشتریان را در CRM ذخیره کرده باشید و اکنون به این موضوع فکر کنید که با یک خط ایرانسل یا همراه اول، تعرفه‌ها و پیشنهادهای مختلف را برای آن‌ها ارسال کنید.

انجام این کار به چند دلیل، غیر ممکن به نظر می‌رسد: اولا که ارسال تکی پیامک به ویژه زمانی که با حجم بالایی از شماره‌ها مواجه باشید، کاری زمان‌بر و حتی طاقت فرسا است! در بهترین حالت، شما باید چند روز را صرف ارسال اس ام اس اختصاص دهید؛ تازه اگر حوصله‌تان به معنی واقعی کلمه سر نرود!

موضوع بعدی، هزینه‌بر بودن این روش است. شما در این حالت هیچ تخفیفی نخواهید داشت و باید همه پیامک‌ها را با تعرفه مخابرات ارسال کنید! در نهایت، بانک اطلاعاتی شما ممکن است به صورت تصادفی بوده و شماره‌های غیر مرتبط در آن زیاد باشند. به عنوان مثال، ارسال پیامک خرید از یک فروشگاه در مشهد برای ساکنین کرمانشاه به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد.

17

همه این موارد به خوبی نشان می‌دهد که شما برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، به یک ابزار حرفه‌ای و خودکار نیازمند خواهید بود. یک سامانه یا پنل پیامکی، دقیقا همان چیزی است که می‌تواند علاوه بر ساده کردن کار بیزینس‌ها، به تبلیغات آن‌ها سمت و سویی هدفمند هدیه دهد.

پنل پیامک بهترین ابزار برای ارسال پیامک

پنل پیامکی یکی از خدمات مخابرات است که البته توسط شرکت‌های واسط مانند تابان اس ام اس به مشتریان عرضه می‌شود. در این سرویس، شما تنها با خرید یک پنل، امکان ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی را به صورت لحظه‌ای و با حجم بالا، دارید. این روش به دلایل مختلف، بهترین ابزار برای ارسال پیامک توسط کسب و کارها محسوب می‌شود.

شما با ثبت نام در یک پنل پیامکی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که این شرکت‌ها عرضه می‌کنند، برخوردار شوید. به این ترتیب، تعرفه نهایی ارسال اس ام اس، به مراتب از ارسال تکی، ارزان‌تر تمام می‌شود.

ارسال لحظه‌ای و سریع هم دیگر مزیت استفاده از یک پنل پیامکی است. شما متن خود را آماده می‌کنید و بعد از انتخاب بانک شماره همراه، پیامک خود را بلافاصله برای همه این شماره‌ها ارسال خواهید کرد. این روش کاملا مستقیم است؛ زیرا متن تبلیغاتی شما بدون درنگ، روی صفحه نمایش تلفن همراه مخاطبین و به صورت یک پیامک، نمایش داده می‌شود.

عبور از بلک لیست شماره‌ها با پنل پیامکی

بسیاری از کاربران تلفن همراه ترجیح می‌دهند که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود نمایند. خب این حق طبیعی آن‌ها است؛ اما از طرفی دیگر، شما هم همچنان حق دارید که برای رساندن تبلیغات خود به آن‌ها تلاش کنید. پنل پیامکی راهی برای فرار از بلک لیست شماره‌ها محسوب می‌شود.

18

قابلیتی تحت عنوان پیامک سفید در بسیاری از پنل‌های پیامکی موجود است. این ویژگی به شما کمک می‌کند که اس ام اس تبلیغاتی خود را روی تلفن همراه فرد نمایش دهید؛ حتی اگر او پیامک‌های تبلیغاتی را به کلی مسدود کرده باشد.

بانک شماره تلفن متناسب با کسب و کار شما

ارسال پیامک تبلیغاتی باید کاملا هدفمند باشد؛ به این معنی که به دست مشتریان بالقوه شما برسد. بسیاری از پنل‌های پیامکی از جمله تابان اس ام اس، پایگاه داده‌های مختلفی را آماده کرده‌اند که در صورت لزوم، در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

به عنوان مثال، شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را بر اساس ساکنین یک شهر خاص، بر اساس یک شغل، بر اساس جنسیت و ... تفکیک کنید. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که پیامک شما دقیقا به دست افرادی رسیده است که شانس بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری کسب و کارتان را دارند.

دستگاه ذخیره ساز مشتریان

دستگاه ثبت شماره موبایل روی پیشخوان فروشگاه‌های مختلف نصب می‌شود و مشتریان در صورت تمایل می‌توانند شماره خود را در زمان خرید، روی آن ذخیره نمایند. این دستگاه به پنل پیامک شما متصل است و بلافاصله بعد از ورود شماره توسط مشتری، یک پیامک خوش‌آمدگویی برای او ارسال می‌کند.

به کمک یک دستگاه ذخیره شماره مشتری می‌توانید بعد از مدت کوتاهی، یک پایگاه داده قدرتمند از شماره تماس مشتریان خود داشته باشید و در پیامک خوش‌آمدگویی هم مانند کارت ویزیت، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... را برای آن‌ها ارسال کنید.

برندسازی به کمک پنل پیامکی

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، تنها کاربرد پنل پیامکی نیست. شما می‌توانید از این ابزار سودمند برای برندسازی و ماندگار کردن کسب و کار خود در ذهن مشتریان هم استفاده کنید. هیچ چیز مانند یک ارتباط مداوم و دوستانه با مشتریان، نمی‌تواند روند برندسازی شما را تسهیل سازد و در این راه، ارسال پیامک‌های گاه و بیگاه مانند تبریک تولد، اطلاع‌رسانی بابت تخفیف‌های ویژه، دعوت از مشتریان به شرکت در نظرسنجی و ...، نقشی مهم را ایفاد می‌کنند.

وب سرویس پیامکی

یکی دیگر از کارهایی که در یک پنل پیامک می‌توانید انجام دهید، متصل کردن وب سایت یا اپلیکیشن خود به این سامانه است. به این ترتیب، می‌توانید برای کاربران خود در زمان ورود به سایت، پیامک تایید، فعال‌سازی، ثبت‌نام و ... ارسال کنید.

متصل کردن وب سایت یا اپلیکیشن به سامانه پیامکی از طریق یک قطعه کد چند خطی و به صورت API انجام می‌شود. پس از آن، کلیه پیامک‌هایی که به کاربران وب سایت یا برنامه ارسال می‌شوند، به صورت اتوماتیک مدیریت خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها