کد خبر: 731173
تاریخ انتشار :

مای اسمارت ژن: هیچ کدام ما 100 درصد ایرانی نیستیم!

مای اسمارت ژن: هیچ کدام ما 100 درصد ایرانی نیستیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز، مجموعه مای اسمارت ژن بر این باور است که هیچ‌کدام ما ۱۰۰ درصد ایرانی نیستیم! آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چند درصد ایرانی هستید؟ می‌دانستید هیچکس نژاد ۱۰۰ درصد خالصی ندارد؟ به ویژه ما ایرانیان که به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخ پرفراز و نشیب کشور، ترکیب ژنی متنوعی از تمدن‌های مختلف تاریخی داریم. اما این ترکیب ژنی در شما چگونه است؟ ممکن است اجداد شما از سرزمین‌هایی آمده باشند که حتی تصورش را نمی‌کردید. شرکت ایرانی مای اسمارت ژن mysmartgene.com با تجزیه و تحلیل DNA و مارکرهای ژنتیکی مربوط به هر نژاد، ترکیب ملیتی شما را نشان می‌دهد.

ایران با تاریخ چند هزار ساله خود همیشه مرکزی برای تبادلات فرهنگی و مهاجرت‌ها بوده است. این واقعیت تاریخی ما را به این نتیجه می‌رساند که هیچ فردی در این منطقه نمی‌تواند ادعای خلوص نژادی ۱۰۰ درصدی داشته باشد. ترکیب ژنی ایرانیان نتیجهٔ تعاملات، جنگ‌ها و مهاجرت‌های پیوسته است که از اعصار باستانی تا دوران معاصر ادامه داشته. به همین دلیل، هر فرد ایرانی احتمالا حامل ژن‌هایی از تمدن‌های مختلفی است که روزگاری در این سرزمین حضور داشته‌اند.

اما سؤال اینجاست که ترکیب ملیتی شما چگونه است؟ آزمایش نیاکان و تبارشناسی AncestryX شرکت ایرانی "مای اسمارت ژن" با تحلیل DNA و مارکرهای ژنتیکی مرتبط با هر نژاد، ترکیب ژنتیکی شما را مشخص می‌کند.

در دنیای امروز، ژنتیک به یکی از مهم‌ترین ابزارهای علمی برای شناخت گذشته و آینده انسان‌ها تبدیل شده است. DNA به عنوان نقشه ژنتیکی شما، تمامی اطلاعات مربوط به اجداد و ریشه‌های شما را در خود ذخیره می‌کند. همه ما می‌دانیم که نژاد انسان مدرن از نقطه‌ای در شرق آفریقا سرچشمه گرفته است، اما پس از خروج از آفریقا، انسان‌ها مسیرهای مهاجرتی متفاوتی را طی کرده‌اند. اجداد شما ممکن است از مسیری آمده باشند که از سرزمین‌های مدیترانه‌ای، آسیای مرکزی یا حتی مناطق دورتر گذشته باشند.

آزمایش نیاکان با استفاده از تکنیک ژنوتایپینگ پیشرفته،DNA شما را تجزیه و تحلیل کرده و نقشه‌ای دقیق از اجداد و ترکیب نژادی شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با این آزمایش می‌توانید متوجه شوید که چه درصدی از DNA شما از نئاندرتال‌ها به ارث رسیده است. نئاندرتال‌ها، انسان‌نماهایی بودند که ۴۰۰ هزار تا ۴۰ هزار سال پیش در اروپا و بخش‌هایی از آسیا زندگی می‌کردند و برخی از انسان‌های امروزی درصدی از DNA آن‌ها را در ژنوم خود دارند.

این آزمایش نتایجی شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد بسیاری از ایرانیان از لحاظ ژنتیکی با چهره‌های مهم تاریخی شباهت‌هایی دارند. همچنین، ممکن است کشف کنید که DNA شما با شخصیت‌های مشهوری همچون آبراهام لینکلن، نیکولا تسلا، یا حتی ملکه الیزابت پیوند دارد. انجام این آزمایش بسیار ساده است؛ شما می‌توانید کیت آزمایش را سفارش داده، در خانه نمونه‌گیری کنید و به مای اسمارت ژن ارسال نمایید. پس از تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه، نتایج به‌صورت آنلاین یا گزارش چاپی در دسترس شما خواهد بود.

مجموعه "مای اسمارت ژن" با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ژنتیکی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام آزمایش‌های نیاکان در ایران است. با سهولت در استفاده از کیت‌های آزمایش و دقت بالای نتایج، این شرکت به مشتریان خود کمک می‌کند تا ریشه‌های نژادی و مسیرهای مهاجرتی اجداد خود را کشف کنند. خدمات این شرکت تجربه‌ای مطمئن و علمی را فراهم می‌آورد و این امکان را به شما می‌دهد که با شناخت دقیق‌تر از گذشته خانوادگی خود، دیدگاهی عمیق‌تر به هویت و تاریخ خود داشته باشید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها