کد خبر: 603697
تاریخ انتشار :

سیمانکاری: نکاتی برای کار با سیمان

سیمانکاری: نکاتی برای کار با سیمان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیمانکاری: نکاتی برای کار با سیمان

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت بنایی ساختمان را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک بنا در تهران باشید می‌توانید درخواست بنایی ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

ابتدا باید بدانید سیمان و بتن با هم فرق دارند. در حقیقت عناصر اصلی بتن است و سیمان به عنوان ماده ای افزودنی به آن اضافه می شود و ذرات را بهم می چسباند. بنابراین گرچه جز بتن است اما خود بتن نیست. در حقیقت وقتی می گویید می خواهید سیمان بخرید منظور همان بتن است.

سیمانکاری: نکاتی برای کار با سیمان

نکاتی کلی سیمانکاری: نحوه ترکیب

ابتدا باید بدانید چگونه بتن را آماده کنید. افزودن آب و آماده کردن ملات دو مرحله اصلی هستند. باید مواد را خوب باهم مخلوط کنید و ملات را آماده نمایید.

نحوه ساختن یک سطح سیمانی

در صورتی که می خواهید سطحی سیمانی بسازید لازم نیست حتما آن را به یک بنا بسپارید بلکه خودتان هم می توانید آن را انجام دهید. حالا که سیمان را آماده کرده اید کافی است آن را با ماله روی سطح بمالید. سپس ماله را خوب بمالید تا سطح یکدست و صاف شود.

اما گاهی اوقات برای تعمیر سطوح سیمانی ترک خورده باید دست به کار شوید. این هم از آن پروژه هایی است که لازم نیست به یک بنا سپرده شود. کافی است کمی سیمان آماده کرده و آن را با ماله روی قسمت های ترک خورده بمالید. سپس بگذارید خشک شود.

سیمانکاری: نکاتی برای کار با سیمان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها