کد خبر: 656557
تاریخ انتشار :

هر آنچه باید در مورد واردات از چین بدانید

هر آنچه باید در مورد واردات از چین بدانید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

واردات از چین می‌تواند برای تاجران ایرانی سود خوبی به همراه داشته باشد. کشورها برای تأمین‌ کالاهای مورد نیاز خود به تجارت با دیگر کشورها روی می‌آورند. کشورهای مقصدی که کالاهای زیاد با قیمت مناسب را به مشتریان خود می‌فروشند، مکان خوبی برای تجارت هستند. 

چین یکی از کشورهایی است که ایران و بسیاری دیگر از کشورها با آن معاملات تجاری انجام می‌دهند. در واقع ایران بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را از این کشور تأمین‌ کرده و چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شریک تجاری کشور ما شناخته می‌شود. در ادامه ما با آموزش واردات به شما خواهیم گفت که تجارت با چین چه منافعی داشته و چگونه می‌توان با کمترین هزینه اقلام وارداتی را به کشور ارسال کرد.

ویژگی‌هایی که سود واردات از چین را افزایش می‌دهد

ایران به دلیل تحریم‌ها برای ارتباط تجاری با برخی کشورها دارای محدودیت است. اما همچنان کشورهای زیادی هم وجود دارند که بازرگانان ایرانی می‌توانند با آنها وارد معامله شوند. این بازرگانان ترجیح می‌دهند که عمده کالاها را از چین وارد کنند. 

 یکی از دلایل اصلی که باعث شده بسیاری از افراد برای واردات از چین علاقه بیشتری نشان دهند، قیمت کم محصولات تولیدی این کشور است. البته این همه ماجرا نیست بلکه دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارد که سودآوری واردات از چین را نشان می‌دهد؛ در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت. شما با کمک شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید سود خود را از تجارت با این کشور افزایش دهید.

برای واردات از چین در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه و بدون گمرک کلیک کنید

3

قیمت کم محصولات چینی

اکثر محصولات چینی قیمت مناسبی دارند و همین موضوع باعث توجه بیشتر برای واردات از این کشور شده است. کارخانه‌های تولیدی چین به‌راحتی به مواد اولیه دسترسی دارند. دسترسی راحت به مواد اولیه باعث افزایش سرعت تولید و همچنین صرف هزینه کمتر برای تأمین‌ آنها شده است. تولیدکنندگان چینی از محدودیت‌های قانونی و دولتی کمتری برای تولید کالاها برخوردارند.

 دولت با ایجاد زیرساخت‌ها مانند فراهم‌کردن منطقه ویژه اقتصادی، پرداخت یارانه و کاهش مالیات از تولیدکنندگان حمایت می‌کند. نیروهای ماهر و متخصص که بهره‌وری بالایی دارند، در این کشور زیاد است. دستمزد این نیروها نسبت به سایر کشورها کمتر است. همه این عوامل باعث شده تا بیشتر تولیدات چینی ارزان‌تر باشد.

حمل‌ونقل سریع و ارزان در چین

کشور چین از خطوط حمل‌ونقل زیادی برخوردار است. جمعیت زیاد این کشور و ایجاد کارخانه‌های تولیدی باعث شده تا توجه زیادی به این بخش وجود داشته باشد. دسترسی راحت به این خطوط و قیمت پایین آن، محصولات را در مدت‌زمان کمتری به انبارها، بنادر و فرودگاه ارسال کرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین بازرگانانی که قصد دارند شخصاً به این کشور سفر کرده و از کالاها و کارخانه‌های تولیدی آن دیدن کنند، می‌توانند از سرویس حمل‌ونقل چین استفاده کرده و به‌راحتی در شهر بگردند.

سفارشی‌سازی کالاها

هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه داشتن یک برند برای تجارت مفید باشد. وقتی شما برند خود را داشته باشید، مشتریان می‌توانند اعتماد بیشتری کرده و از شما خرید کنند. البته این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن یک برند خوب که طرفداران زیادی داشته باشد، لازم است تا کالاهای با کیفیتی ارائه شود. 

اکثر کارخانه‌های چینی این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا آنها بتوانند مطابق با خواسته خود سفارش‌ها را ثبت کنند. البته، سفارشی‌سازی تنها به این موضوع ختم نمی‌شود. با امکان تولیدات سفارشی کالاهای خاص، شما می‌توانید قدرت انحصاری بازار برای فروش آنها را در دست داشته باشید. بسیاری از افراد جذب کالاهای جدیدی می‌شوند که یک ویژگی خاص داشته و مزیتی را ارائه دهد.

تنوع و کیفیت بالا در محصولات

شاید وقتی اسم محصولات چینی به میان می‌آید، بسیاری از افراد گمان کنند که این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از کارخانه‌های تولیدی چین با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز سعی کرده‌اند تا کالاهایی باکیفیت عالی و در حد بازارهای جهانی ارائه دهند. 

علاوه بر این، مشتریان محصولات تولیدی این کشور که جزو اتحادیه اروپا هستند، سخت‌گیری زیادی برای کیفیت بالای محصولات دارند. نکته مهم دیگری که درمورد تولیدات کشور چین وجود دارد، تنوع بالای محصولات است. تنوع بالا باعث شده تا تاجران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند که این موضوع سود تجارت با این کشور را بیشتر می‌کند.

آموزش واردات از چین

اگر به فکر تجارت و واردات از چین هستید، یادگیری اصول آن می‌تواند در داشتن یک تجارت کم‌ریسک و سودآور به شما کمک کند. در ادامه هر آنچه که برای واردات از این کشور لازم است را بررسی می‌کنیم. علاوه بر این شما می‌توانید با کمک شرکت وانیکس با کمترین هزینه کالاهای خود را وارد کشور کنید. آموزش واردات در هر مرحله به‌صورت مختصر بیان شده است.

برای آموزش واردات تا کسب درآمد بالا با وانیکس و معرفی پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید

4

محصول مناسب را انتخاب کنید

یکی از عواملی که در موفقیت تجارت اهمیت زیادی دارد نوع محصولی است که برای واردات انتخاب می‌کنید. اگر قرار است برند خود را داشته باشید، انتخاب محصول و کیفیت آن بخش حیاتی از یک تجارت خواهد بود. انتخاب محصول می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. شما باید میزان سرمایه و محیط بازار برای تقاضای کالاها را بررسی کنید. برای انتخاب محصول بهتر است که از کالاهای مد روز دوری کنید؛ زیرا عمر تقاضای آنها بسیار کوتاه است.

تأمین‌کننده مناسب را پیدا کنید

یافتن یک تأمین‌کننده که کالاهای با کیفیت را عرضه و به قوانین پایبند باشد بخش مهمی از آموزش واردات است. اما این مسیر با وجود شرکت‌های بازرگانی آسان‌تر شده است. شما با کمک شرکت‌های وارداتی معتبر همچون وانیکس می‌توانید به‌راحتی تأمین‌ کننده مورد نظر را بیابید؛ زیرا نمایندگان باتجربه این شرکت در چین، قادرند در کمترین زمان، تأمین‌کننده‌های معتبری را بیابند. همچنین با وجود سایت علی بابا تنها با یک سرچ می‌توانید لیستی از تأمین‌کنندگان را پیدا کنید.

نمونه‌ها را بررسی کنید

پس از اینکه تأمین‌کننده‌ای را یافتید که با شرایط شما سازگار باشد، حالا لازم است تا کالاهای آن را بررسی کنید. بهتر است که از دو تأمین‌کننده برتر نمونه بگیرید. به‌ ظاهر، عملکرد، ابعاد، بسته‌بندی و عملکرد محصول خود توجه کنید.

کالای مورد نظرتان را بخرید

در آموزش واردات و برای خرید کالا لازم است تا به نکات اساسی آن همچون مبالغ، جریمه دیرکرد، شرایط پرداخت، شرایط پرداخت، استانداردهای مورد توافق در مورد کیفیت، مشخصات محصول مانند بسته‌بندی و دستورالعمل برای آنها را توجه کنید. 

روش حمل‌ونقل را انتخاب و کالا را از گمرک ترخیص کنید 

برای حمل کالاها از چین به ایران چندین روش وجود دارد که می‌توان متناسب با شرایط از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است که برای عبور کالاها از مرز و ترخیص آنها باید هزینه‌هایی پرداخت شود.

چگونه عبور کالا از مرز بدون گمرکی ممکن است؟

بسیاری از بازرگانان به دلیل وجود هزینه‌های گمرکی از واردات کالا صرف نظر می‌کنند؛ زیرا هزینه‌های بالای گمرک باعث می‌شود تا سود نهایی تجارت کاهش یابد. با امکان عبور کالا از مرز بدون گمرکی می‌توان سود تجارت را افزایش داد. شرکت وانیکس با استفاده از ته لنجی باعث حذف هزینه‌های واردات و افزایش سود آن شده است. شما می‌توانید با کمک مشاوره‌های این شرکت از شرایط آن مطلع شوید.

برای عبور کالا از مرز بدون گمرکی با وانیکس با کمترین هزینه کلیک کنید

5

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها