کد خبر: 727253
تاریخ انتشار :

افزایش شمار شهدی حمله اسرائیل به لبنان به ۵۰۰ نفر

رسانه‌های لبنان گزارش دادند که تاکنون در اثر حملات هوایی رژیم اسرائیل به این کشور، ۵۰۰ نفر به شهادت رسیده و ۱۶۴۵ تن دیگر زخمی شده است.

افزایش شمار شهدی حمله اسرائیل به لبنان به ۵۰۰ نفر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری لبنان از قول وزارت بهداشت این کشور امروز سه‌شنبه از افزایش آمار شهدای لبنان در حملات هوایی رژیم اسرائیل، به 500 نفر و زخمی‌ها به 1645 نفر خبر دادند. این آمار مربوط به دو روز حمله هوایی صهیونیست‌ها به لبنان است.

 رسانه‌های لبنان همچنین گزارش دادند که در پی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع شمالی بیش از 500 نفر زخمی شده و تخت‌های بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها پر شده است.

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها تا به این لحظه، هفت بیانیه صادر و تاکید کرده که زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

جنبش حزب الله لبنان در هفتمین بیانیه‌ خود، مسئولیت حمله موشکی به کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت. در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که این حمله در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن انجام شده است.

کشورهای زیادی درباره حملات رژیم اسرائیل و تنش در منطقه هشدار داده اند. سخنگوی «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل دیروز دوشنبه اعلام کرد که او از وضعیت تشدید شده در لبنان به شدت نگران است. استفان دوجاریک اضافه کرد که شمار بالای تلفات غیرنظامی گزارش شده از سوی مقام‌های لبنانی، بسیار نگران کننده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها