کد خبر: 729128
تاریخ انتشار :

ادعاهای ترامپ علیه ایران با چاشنی تبلیغات انتخاباتی

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جو بایدن در قبال ایران، بار دیگر ادعاهایی را در زمینه برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

ادعاهای ترامپ علیه ایران با چاشنی تبلیغات انتخاباتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، از جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده، به دلیل اظهاراتش مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی نباید تأسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد، انتقاد کرد و این سخنان را «دیوانه‌وارترین چیزی که تاکنون شنیده» توصیف کرد!

این انتقاد در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز و قبل از تجمع انتخاباتی در ایالت میشیگان، مطرح شد.

ترامپ در این مصاحبه گفت: «خطر بزرگ ما، سلاح‌های هسته‌ای است و رها کردن این تسلیحات بدون مقابله، راه‌حل درستی نیست».

وی افزود که در ادامه با طرح ادعاهای واهی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: پس از آن «مشکلات واقعی» آغاز خواهد شد.

این اظهارات ترامپ در حالی بیان شد که ایران روز سه‌شنبه حمله‌ای موشکی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و بایدن روز بعد اعلام کرد که با حمله این رژیم به تأسیسات هسته‌ای ایران مخالف است.

وی همچنین گفت که گروه هفت «بر حق اسرائیل برای دفاع تاکید دارد، اما پاسخ باید متناسب باشد». ترامپ با فرصت طلبی در راستای افزایش حمایت‌ها از کمپین انتخاباتی اش، بایدن و معاون او کامالا هریس را مورد انتقاد قرار داد و هشدار داد که اگر هریس در انتخابات آتی پیروز شود، جهان خواهد سوخت!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها