کد خبر: 729892
تاریخ انتشار :

بایدن:ایده توقف کمک به اوکراین ترامپ برای حمایت از پوتین است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، ایده دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ بمنظور جلوگیری از کمک به اوکراین را برای حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دانسته است.

بایدن:ایده توقف کمک به اوکراین ترامپ برای حمایت از پوتین است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه در حساب ایکس ایده ترامپ برای جلوگیری از کمک‌ها به اوکراین را در جهت حمایت از پوتین عنوان کرد و توضیح داد: این ایده که دونالد ترامپ کمک‌های آمریکایی را برای حمایت از ولادیمیر پوتین است، یادآور یک خطر است.

وی در ادامه بیان کرد: این یادآور خطری است که او در صورت پیروزی در دور دوم ریاست جمهور به وجود می‌آورد. رئیس جمهور آمریکا باید امنیت و رفاه مردم آمریکا را در اولویت قرار دهد.

نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز، اختصاص کمک 300 میلیارد دلاری برای اوکراین را مورد انتقاد قرار داد در حالی که قربانیان و آسیب دیدگان طوفان مرگبار هلن برای نیازهای ضروری خود تنها 750 دلار دریافت کردند.

بیشتر بخوانید

انتقاد ترامپ از اختصاص کمک به اوکراین در بحبوحه طوفان هلن

وی اظهار کرد: ما می خواهیم 300 میلیارد دلار به اوکراین بدهیم و در عین حال آنها تنها 750 دلار را به عنوان کمکی فوری به آسیب دیدگان طوفانی دادند که کسی تاکنون بدتر از آن ندیده است.

ترامپ همچنین پاسخ و واکنش های دولت پس از وقوع طوفان در برخی ایالت‌های آمریکا به ویژه در کارولینای شمالی را مورد انتقاد شدید قرار داد.  

این در حالی است که روز گذشته جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور داد 500 نظامی فعال دیگر برای کمک به آسیب دیدگان طوفان مرگبار هلن و کمک به تلاش های صورت گرفته برای بازسازی منطقه، به غرب کارولینای شمالی اعزام شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها