کد خبر: 730348
تاریخ انتشار :

حمله به دیواره ترس

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مصاف عقل و جهل نوشت:

حمله به دیواره ترس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هراس افکنی (تروریسم)، موثر ترین سلاح جنگ است. در مقابل، شجاعت نشان دادن و جوسازی دشمن را شکستن، قوی ترین حربه دفاعی است. دشمنان ملت ها، با هراس افکنی، دو دیواره ذهنی می سازند؛ یک به عنوان حاشیه امنیت خود، و دیگری برای ایزوله کردن حریف و نواختن ضرباتِ پسا ترس.رژیم صهیونیستی با حمایت غرب، بیشترین بهره را از هراس افکنی برده است.

هر جا دل ها خالی شد، دشمنان ملت های منطقه پیشروی کردند و هر جا قلب ها، نترس و استوار ماند، شکست های تاریخی، گریبان دشمنان را گرفت.آنچه رئیس مجلس در سفر بیروت انجام داد، شکستن جو ارعاب بود. او با هواپیمایی که خود خلبانی آن را بر عهده داشت، در فرودگاه متلاطم بیروت فرود آمد، به بازدید مناطق بمباران شده رفت، و در دیدار مقامات لبنانی تاکید کرد که لبنان و فلسطین تنها نیستند و ایران، در کنار مقاومت ایستاده است.

این رفتار خط شکنانه و جو شکن، ادامه مسیر درستی است که رهبر انقلاب با حضور در نماز جمعه تاریخی تهران به نمایش گذاشتند.بر مبنای همان راهبرد: عملیات بی سابقه وعده صادق ۲، برای اعلان فروپاشی بازدارندگی اسرائیل انجام شد؛ رئیس جمهور، بر حمایت از مقاومت و مجازات رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق تاکید ورزید؛ و وزیر امور خارجه، پیغام حمایت کامل از مقاومت را به لبنان و سوریه برد.

پیام مهم راهبرد این است که ایران، منفعل نمی نشیند تا شاهد دست درازی دشمن در داخل مرزها باشد، بلکه استحکام خط مقدم دفاعی در مقابل سگ هار اسرائیل را استحکام امنیت خود می داند، در وسط میدان حاضر می شود و از رزمندگان خط مقدم، پشتیبانی می کند.امروز اغلب روزنامه ها به درستی، به اهمیت ابتکار رئیس مجلس پرداختند، اما چند نشریه غربگرا نتوانستند این پیام اقتدار را ببینند و بازتاب دهند.

برخی از این نشریات، اتفاقا هنگام جنایات رژیم صهیونیستی با بمب های آمریکایی، حواس شان بوده و آن اتفاقات را شبیه همان تصویری که یگان عملیات روانی دشمن می سازد، پوشش داده اند. مسئله آنها حتی معادله قدرت میان ملت ایران و ملت های منطقه با دشمنان شان نیست. بلکه فتیله آنها با بالا و پایین شدن تحرکات دشمن، بالا و پایین می شود.

حمله به دیواره ترس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها