کد خبر: 560469
تاریخ انتشار :

8 مزیت برتر استفاده از لامپ های LED

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

8 مزیت برتر استفاده از لامپ های LED

لامپ های LED جدیدترین و جذاب ترین پیشرفت فناوری در صنعت روشنایی هستند. LED ها لامپ های کوچک ، جامد هستند که قدرتمند ، دارای انرژی و ماندگاری بالایی هستند. LED ها به روش های مختلفی نسبت به لامپ های رشته ای سنتی کار می کنند. این امر باعث می شود که LED ها به مراتب دوام بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای سنتی داشته باشند. فن آوری LED همچنین مزایای اضافی بسیاری را نسبت به لامپ های رشته ای ، فلورسانس و لامپ های فلورسنت فشرده و دستگاه های روشنایی ارائه می دهد. این شامل یک طول عمر فوق العاده طولانی تر (60،000 ساعت) ، مصرف انرژی به میزان قابل توجهی پایین تر (90٪ کارآمدتر) ، کاهش هزینه های نگهداری و ایمنی بالاتر است.

مطمئناً درباره مزایای مرتبط با بهره وری انرژی دیودهای ساطع کننده نور LED در مقابل نورپردازی سنتی چیزهای زیادی می شنوید و می خوانید. وقتی آنها را با سایر روشهای روشنایی صرفه جویی در انرژی که در حال حاضر در دسترس هستند مقایسه کنید ، متوجه می شوید که لامپ های LED به طور قطع هوشمندانه ترین و صرفه جویی در مصرف انرژی برای روشنایی هستند. 8 مزیت برتر استفاده از چراغ های LED نسبت به گزینه های کمتر کارآمد آنها را می توانید در زیر بخوانید.

بهره وری

LED ها با انرژی کافی بسته بندی می شوند و تا 90٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند. از آنجا که ال ای دی از انرژی کمتری نسبت به لامپ رشته ای استفاده می کند ، کاهش چشمگیر در هزینه برق به وجود می آید ، و به این ترتیب پولی که شما هر ماه از آن صرف می کنید تا قبض خدمات خود را دریافت کنید. به دلیل طولانی بودن امید به عمر LED ، در هزینه های نگهداری و جایگزینی در هزینه و انرژی صرفه جویی می شود.

طول عمر

LED ها تا 60،000 ساعت طول عمر دارند بر خلاف 1.500 ساعت معمولی لامپ های رشته ای. یک لامپ LED عالی قبل از نیاز به تعویض بیش از 7 سال طول عمر دارد. معمولاً لامپهای LED ده برابر لامپهای فلورسنت کوچک و 133 برابر بیشتر از لامپهای رشته ای معمولی دوام می آورند. طول عمر بالای LED ها به طور چشمگیری هزینه های نگهداری و کاهش هزینه های طولانی مدت کار را در مقایسه با آمپروس های سنتی و چراغ های فلورسنت کاهش می دهد.

استحکام

LED ها دستگاه های روشنایی اکسپرس جامد هستند که از مواد نیمه هادی به جای یک رشته یا گاز نئون استفاده می کنند. لامپ LED یک تراشه ریز نمونه در محفظه گیاه اپوکسی است که باعث می شود LED ها نسبت به لامپ های رشته ای سنتی یا لوله های نئونی محکم تر باشند.

ایمنی

ایمنی برتر ممکن است مهمترین مزیت LED ها باشد. لامپهای LED تقریباً هیچ گرمی ایجاد نمی کنند ، بنابراین به لمس خنک می شوند و در صورت لمس می توانند ساعت ها بدون حادثه یا عواقب باقی بمانند. LED ها 3.4 btu / ساعت در مقایسه با 85 برای لامپ های رشته ای تولید می کنند. در مقابل ، نور آمورو 90٪ انرژی مورد استفاده خود را از طریق گرما از بین می برد و لامپ ها را به لمس تبدیل می کند. LED ها احتمال خطرات ایمنی مانند سوختگی و آتش سوزی را کاهش می دهند.

محیط زیست

LED ها از مواد غیر سمی ساخته شده اند ، برخلاف نور نئون که از جیوه استفاده می کند و ممکن است خطری برای محیط زیست ایجاد کند. LED قابل بازیافت است و همچنین "سبز" یا سازگار با زمین محسوب می شود.

رنگ

نورپردازی LED در انواع رنگ پایه مانند قرمز ، آبی و کهربا ارائه می شود. به دلیل اینکه لامپهای رشته ای سنتی از فیلترها برای تولید رنگ استفاده می کنند ، بسیار بد هستند. LED ها را می توان با هم مخلوط کرد تا تعداد زیادی گزینه رنگ را ایجاد کند.

طولانی مدت

LED ها جایگزین چراغ های رشته ای سنتی هستند. چراغ های LED به سرعت و بدون شک تبدیل به راه حل روشنایی مورد نظر در خانه و دفاتر می شوند. فناوری LED به طور مداوم در حال پیشرفت است ، لامپ های LED روشن تر را تولید می کند. ایالات متحده امیدوار است با تبدیل به منابع نوری مبتنی بر LED ، میزان مصرف برق برای روشنایی را 50 درصد کاهش دهد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها