کد مطلب: 29464

علیرضا بیرانوند | ماشین شخصی علیرضا بیرانوند | همسر علیرضا بیرانوند

عکس مهمونی خانوادگی علیرضا بیرانوند و رونالدو لو رفت | لباس افغانی زن بیرو تو جشن ترکوند

تصویری از پسر علیرضا بیرانوند در کنار رونالدو را میبینید که علاقه و صمیمیت خانوادگی بیرانوند را به رونالدو نشان می دهد. لباس خاص زن علی آقا بیرو هم در این چشن حسابی سر و صدا بپا کرد.

عکس مهمونی خانوادگی علیرضا بیرانوند و رونالدو لو رفت | لباس افغانی زن بیرو تو جشن ترکوند

علیرضا بیرانوند حواشی زیادی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای تیم ملی ایران بازی می‌کند.علیرضا بیرانوند اصالتا لر است. علیرضا بیرانوند که سابقه بازی با تیم های بزرگ را دارد و حسابی درخشیده است. در ادامه عکس های علیرضا بیرانوند را مشاهده میکنید.

علیرضا بیرانوند

رونالدو و کاروان النصر برای دیدار برابر پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمدند و موفق به شکست قرمزها شدند.حالا تصویری از پسر علیرضا بیرانوند در رختکن النصر منتشر شده که او را پس از شکست پرسپولیس کنار رونالدو نشان می دهد.

 همسر علیرضا بیرانوند کیست؟

اما در دوران جام جهانی تنها علیرضا بیرانوند نبود که خیلی امد به چشم و همسرش اکرم بیرانوند نیز مورد توجه قرار گرفت. اصلا انگاری چهره های مشهور نمیتونن خانوم بچها رو نیارن تو میدان شهرت که البته حقم دارن چرا که شخص میخواد عکس و ویدیو با خونوادش بگیره و بذاره اینستاگرام و یا در مصاحبه ها و مراسمات دعوت میشه و با اونها حضور پیدا میکنه. پس در نهایت خانواده شخص هم برای خودشون شخصیتی میشن و بولد میگردند.

البته این موضوع به خود اون خونواده هم ربط داره. مثلا اینکه همسر یک چهره اهل بلاگر شدن و اینفلوئنسری نباشه! اما از قرار معلوم اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند به شدت اهل این موضوعات هست و شیفته خودنمایی در سوشال مدیا هستش. 

علیرضا بیرانوند

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند 

اکرم بانو برای خودش پیج اینستاگرامی نداره اما برای دو فرزندش زده و ادمین هر دو پیج هم هست. وی در حالی که تو پیج بارانا بیرانوند دخترش فعالیت داره، تو همون پیج تصاویر مختلفی که مربوط به خودش هم باهاش منتشر میکنه و آخرین تصاویری هم که گذاشت و به شدت وایرال شد مربوط به تولد آقای گلر و پسرش بود که به تازگی با تولدی آنچنانی و برنامه ریزی شده بار دیگر لوکس و مرفه بودن خونه و زندگی خود را نمایان کرد. 

در ادامه ببینیم تصاویری که خانوم خانوما به اشتراک گذاشتن و با تم سفید رنگی که داشتن با نظرات مثبت کاربران همراه شدند.

این روزها دیگه استفاده از عمل های زیبایی و حرکت هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس و فیلر و … خیلی زیاد شده. بانوان با هرررر شرایطی مالی، حتی شده پول قرض کنند میرن و چهره هایی که مورد پسندشون هستش رو میسازن. این چهره ها معمولا از یک راستا خط میگیرن و همشون بینی عمل می کنند ژل میزنن و با استفاده از فیلر و بوتاکس و جوانسازی های مختلف یه فیس نو تحویل میگیرن! 

علیرضا بیرانوند

فرزندان علیرضا بیرانوند

در این بین یکسری چهره هایی غیرطبیعی و عروسکی پیدا می کنند و یکسری هم با سلیقه زیبایی که دارن و البته با استفاده از پطزشک هایی معتبر این کار ها رو انجام میدن که در نهایت میشه اکرم بانو. همسر آقای گلر به نتیجه ای منحصر به فرد و زیباتر از پیش رسید اما خب برخی از کاربران همیشه در صحنه هم هستند که بر این نظرن چهره وی طبیعی نیست! از اون حرف هایی که در فضای بزرگ مجازی هر کسی میتونه هر چیزی بگه!

طاها و بارانا بیرانوند فرزندان گُلر دهه هفتادیمون می باشند که حالا به لطف پدری مشهور و مادری فعال در مجازی، اونها نیز شهرت پیدا کردن و شدن اینفلوئنسر!! 

طاها بیرانوند در حال حاضر بیش از 100 هزار دنبال کننده داره که خب با توجه به اینکه تو مجازی می بینیم و شاهدش هستیم که دختر خانوما بیشتر میتونن جذب فالوور داشته بشن، طاها خان که پسره چطور تا به این تعداد فالوور رسیده خدا داند! البته که بارانا خانوم بیشتر هستند اما خب با تفاوتی نه چندان چشمگیر!

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری که طاها بیرانوند منتشر کرد در زمانی که همراه با خونواده رفتن سفر خارجی!

اما جالبه که سری هم بزنیم به پیج بارانا بیرانوند که خب از اونجایی که پیج هر کسی کمی تا قسمتی نشونگر شخصیت و روحیه اون فرده، انگاری بارانا خانوم شیطون تر از طاها هستن و در این صفحه انواع و اقسام عکس و ویدیوهای ژیمناستیک و استنخر رو باز و سفر های مختلف و مدلینگ و رقص و … رو به اشتراک گذاشتن!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از این خانوم کوچولو که البته هنوز سنش خیلی کمه اما رقص زیبایی انجام میده و مورد توجه کاربران قرار گرفت. نکته هم اینجاست که چون سن بارانا کوچولو کمه فالوورا ذوق زده شدند و این در حالیه که اگه یزرگتر بود همین ویدیو با هزار حرف و حدیث همراه میشد که این دقیقا نکته نه چندان جالبه قضاوت های فضای مجازیه!

علیرضا بیرانوند

اما اکرم بیرانوند چطور راه و روند بلاگری رو یاد گرفت؟ قطعا برای دیده شدن هرچه بیشتر ابتدا لازمه که خودتون رو بسازید! فکر نکنید که منظور ورزش و رژیم و درس خوندن اینستا! خیر. بلکه ابتدا باید برید و انواع و اقسام عمل های زیبایی و تزریقات رو انجام بدین و بعد بیاین بشین چهره ای نو و پر بازدید در اینستاگرام! مثلا همسر علیرضا بیرانوند این روزها چهره ای کاملا متفاوت از قبلش اره.

علیرضا بیرانوند

قبلنا موقع ها چهره های مشهور رو در برنامه های تلویزیونی ساده دعوت میکردن تا به مخاطب معرفیشون کنن. اما حالا می بیینم که نیازی به تلویزیون نیست و همه شدن خودکفا و توسط اینستاگرام و یکسری حرکتای اینستا پسندانه شهرت پیدا میکنن. در ادامه مشاهد می کنید تصویری از قبل و بعد اکرم همسر علیرضا بیرانوند رو که نمونه بارز موارد گفته شده هستند

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی