کد خبر: 704662
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جمالی نوبندگانی

انتخابات مجلس و بازی سیاسی «پایداری»

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پایداری‌ها حتی بعد از ائتلاف با قالیباف، نقدهای صریحی را نسبت به آقای حدادعادل در قالب سخنرانی و توئیت بیان کردند.

انتخابات مجلس و بازی سیاسی «پایداری»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز: انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شد و نتایجش برای هواداران چنار تعجب برانگیز بود چراکه پاجوش ها توانستند گوی سبقت را در این رقابت سیاسی از فهرستی که تصور می کرد اصل و محور اصولگرایی است بربایند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره نتیجه انتخابات مجلس دوازدهم گفت: لیست قالیباف در این دوره از انتخابات رکب سیاسی خورد. پایداری تا روز آخر بر آقای قالیباف فشار آورد و نهایتا با وجود ائتلاف با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بقیه نیروهای خود را در قالب امنا مورد حمایت شریان و صبح ایران مورد حمایت رائفی پور در صحنه انتخابات ساماندهی کردد.

وی افزود: پایداری‌ها حتی بعد از ائتلاف با قالیباف، نقدهای صریحی را نسبت به آقای حدادعادل در قالب سخنرانی و توئیت بیان کردند. در واقع آنها بین مردم انقلابی این تصویر ذهنی را جا انداختند که مشکلات موجود جامعه و ناکارآمدی مجلس یازدهم تقصیر آقای قالیباف و آقای حداد است چون آنها پدرخوانده هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به افشاگری های نیروهای همسو با پایداری در چند روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ذهن مردمی که پای صندوق رأی آمدند کاملا آماده بود تا از ورود افرادی که به عنوان مسببان وضع موجود معرفی شده بودند به مجلس جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: جالب اینجا است که خیلی از نیروهای جبهه پایداری در مجلس نهم، دهم و یازدهم حضور داشتند بنابراین در وضعیت به وجود آمده سهیم هستند اما با تبلیغات وسیع و همه جانبه به جامعه آدرس اشتباه دادند. حملات آنقدر گسترده بود که تیم آقای قالیباف در روزهای منتهی به انتخابات کاملا در وضعیت دفاع قرار گرفت.

این نماینده ادوار مجلس درباره رأی نیاوردن محمدباقر نوبخت و محمدرضا باهنر گفت: آنها سالیان سال از شهر خودشان دور بودند و نسل های جدید به میدان آمدند که شناخت و ارتباط مستقیمی با آقایان نوبخت و باهنر نداشتند. در چنین شرایطی وقتی یک فرد مشهور بعد از دو دهه به شهر خودش بر می گردد و می خواهد فعالیت انتخاباتی انجام دهد، مقابلش گارد هم گرفته می شود که «تا حالا کجا بودی»، همین مسئله باعث رأی نیاوردن آنها شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها