کد خبر: 711647
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی «نامه نیوز» با زهرا خدادادی

متکی عالی می‌تواند از عهده مسئولیت ریاست مجلس برآید

منتخب مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای متکی از نیروهای خوب انقلاب اسلامی است و سوابق روشنی در حوزه های تقنینی و اجرایی دارد بنابراین قطعا از توانایی لازم برای ریاست مجلس برخوردار است و خیلی هم عالی می تواند از عهده این مسئولیت برآید.

متکی عالی می‌تواند از عهده مسئولیت ریاست مجلس برآید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - انتخابات سال نخست هیأت رئیسه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 8 خردادماه برگزار می شود. هم اکنون منوچهر متکی، محمدباقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری برای تصدی کرسی ریاست پارلمان اعلام آمادگی کردند و هر کدام از آنها برای سنگین تر کردن سبد رأی شان مشغول رایزنی چهره به چهره با منتخبان مردم هستند.

زهرا خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار «نامه نیوز» درباره معادلات انتخابات هیأت رئیسه مجلس دوازدهم گفت: باید تا روز سه شنبه صبر کرد و دید نتیجه خردجمعی نمایندگان چه خواهد شد و آنها در نهایت چه تصمیمی می گیرند.

وی درباره کاندیداتوری منوچهر متکی برای ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از زمان انتخابات مجلس در قالب شورای وحدت با آقای منوچهر متکی همکاری داشتم. آقای متکی از نیروهای خوب انقلاب اسلامی است و سوابق روشنی در حوزه های تقنینی و اجرایی دارد بنابراین قطعا از توانایی لازم برای ریاست مجلس برخوردار است و خیلی هم عالی می تواند از عهده این مسئولیت برآید.

منتخب مردم ملکان در مجلس دوازدهم با اشاره به سایر گزینه های کرسی ریاست مجلس اظهار کرد: آقای قالیباف نیز برای تصدی این کرسی مطرح است ولی معتقدم اگر بخواهد کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شود، بهتر است برای ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری نکند. این رویکرد می تواند احترامی به نظر نمایندگان باشد.

خدادادی گفت: آقای ذوالنوری هم نامش برای تصدی کرسی ریاست مطرح می شود، همه آقایان متکی، قالیباف و ذوالنوری کارنامه روشنی نزد منتخبان دارند و باید دید در روز رأی گیری اکثریت نمایندگان چه رأیی می دهند. هم اکنون هر کدام از منتخبان شاید نظر و دیدگاهی داشته باشند اما وقتی معادلات روشن می شود که همه منتخبان آرای خود را بدهند و مجموع آرای هر نامزد به دست آید بنابراین از الان نمی تواند قضاوت قطعی کرد که کرسی ریاست به چه کسی می رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها