کد خبر: 713594
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر / گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با مصطفی پورمحمدی

پورمحمدی می‌تواند تمام ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کند

فعال سیاسی گفت: امروز کسی باید رئیس جمهور شود که از تمام ظرفیت های کشور برای حل مشکلات بتواند استفاده کند و آقای پورمحمدی این اراده، ظرفیت و توانمندی را دارد.

پورمحمدی می‌تواند تمام ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با شعار «دولت قرار» به میدان آمد تا قراری بر حوزه های مختلف کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار نامه‌نیوز درباره کاندیداتوری مصطفی پورمحمدی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پورمحمدی صلاحیت کامل برای تصدی کرسی ریاست جمهوری دارد. او فردی دلسوز، با تجربه و آگاه به مسائل روز کشور است.

وی با اشاره به دو مولفه لازم برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشروعیت و مقبولیت باید در کنار هم باشند تا موفقیت در انتخابات به دست آید. هر نامزدی که آگاه به مسائل کشور و مردم باشد و به مطالبات و نیازهای روز جامعه پاسخ عملیاتی دهد بهتر می تواند کسب رأی کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دوقطبی شکل گرفته در جامعه اظهار کرد: متأسفانه گروهی از مردم اساسا در انتخابات شرکت نمی کنند و گروهی نیز شرکت در انتخابات را تکلیف می دانند. باید کاری کرد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به نیت چهارده معصوم مردم پای صندوق رأی بیایند و انتخاباتی با مشارکت بالا رقم بخورد.

وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: آقای پورمحمدی یک روحانی تمام قد و قواره است و مسئولیت های مهمی همچون وزارت کشور، وزارت دادگستری و سازمان بازرسی کل کشور را برعهده داشت بنابراین قابلیت آن را دارد تا در زمان تبلیغات برنامه هایی ارائه کند که اقبال مردم برای مشارکت در انتخابات بیشتر شود.

این فعال سیاسی با انتقاد از افت مسائل اخلاقی در جامعه یادآور شد: مردم نباید به شایعات بها دهند بلکه باید شایستگی ها و کارنامه نامزدها را ببینند؛ در طرف مقابل نامزدها نیز با رویکرد اقناعی وارد پروسه تبلیغات انتخاباتی شوند و حرفی بزنند که مردم قانع شوند، نه آنکه یکسری وعده های بدون پشتوانه بدهند.

اکرمی با اشاره به شعار سال «رشد تولید با مشارکت مردم» افزود: اداره کشور با اتکا به ظرفیت های یک جناح یا یک قوه امکان پذیر نیست. امروز کسی باید رئیس جمهور شود که از تمام ظرفیت های کشور برای حل مشکلات بتواند استفاده کند و آقای پورمحمدی این اراده، ظرفیت و توانمندی را دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها