کد خبر: 713773
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر / گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حسین ابراهیمی

جامعه روحانیت پورمحمدی را کاندیدای خود می‌داند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در مناظرات انتخاباتی نیز خواهیم دید آقای پورمحمدی با بهره گیری از اطلاعات کاملی که دارد به خوبی از عهده مباحث برخواهد آمد، انشاءالله آرای مردم نیز به او کمک می کند.

جامعه روحانیت پورمحمدی را کاندیدای خود می‌داند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز - برنامه های تبلیغاتی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و یکی پس از دیگری در رسانه ملی حاضر می شوند تا به سئوالات مطروحه در حوزه های مختلف پاسخ گویند. در این میان حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با اشراف کامل از وضعیت کشور به میدان آمده است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با نامه‌نیوز درباره کاندیداتوری حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پورمحمدی اطلاعات زیادی از کشور دارد چون همواره در مسئولیت مهمی از وزارت کشور و دادگستری تا سازمان بازرسی کل کشور و هم اکنون در مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده است.

وی پورمحمدی را شخصیت جامع و مشرف به مسائل کشور خواند و افزود: او کامل در جریان وضعیت زندگی مردم است، مطالبات جامعه را می داند و براساس آن مطالبات این قابلیت و امکان را دارد که با بهره گیری از مدیران کاردان، متخصص و با تجربه برای رسیدگی به مسائل کشور اقدامات شایسته را تدبیر کند و به اجرا درآورد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پورمحمدی را لایق قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری خواند و اظهار کرد: آقای پورمحمدی به لحاظ آگاهی، تجربه و مدیریت در سطح عالی است؛ البته انتخابات وجه دیگری نیز دارد که آرای مردمی است که در نهایت مشخص می کند چه کسی مسئولیت مهم ریاست جمهوری را برعهده می گیرد.

وی با بیان اینکه از حالا نمی توان درباره سبد رأی کاندیداها نظر داد چون تا روزهای آخر مانده به انتخابات نیز مشخص نیست، آرای مردم چه سمت و سویی پیدا می کند، افزود: آقای پورمحمدی نامزد پوششی نیست و تا آخر در صحنه می ماند چون کسی بالاتر از او وجود ندارد که بخواهد پوششی برای او عمل کند.

این نماینده ادوار اظهار کرد: جامعه روحانیت آقای پورمحمدی را کاندیدای خود می داند و قطعا از او در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد. در مناظرات انتخاباتی نیز خواهیم دید آقای پورمحمدی با بهره گیری از اطلاعات کاملی که دارد به خوبی از عهده مباحث برخواهد آمد، انشاءالله آرای مردم نیز به او کمک می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها