کد خبر: 715180
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر / گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حسن بیادی

پورمحمدی قوی‌ترین نامزد در مناظرات است

رئیس ستاد انتخابات تهران مصطفی پورمحمدی گفت: مردم دیگر دنبال جنجال، منازعه و حاشیه نیستند و اگر نامزدی هم از چنین ترفندهایی برای کسب رأی استفاده کند رفتارش برای جامعه جذابیت ندارد.

پورمحمدی قوی‌ترین نامزد در مناظرات است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 نامه نیوز - انتخابات ریاست جمهوری روزهای حساسی را تجربه می کند و هر روز بیشتر از دیروز شکل و قالب رقابتی پیدا می کند.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز درباره کنشگری مصطفی پورمحمدی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: او در مناظره‌های انتخاباتی موفق بود و تجربه و اشراف خود را بر مسائل اجرایی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی نشان داد؛ از این رو معتقدم آقای پورمحمدی از 5 نامزد دیگر حاضر در صحنه انتخابات مجرب تر است.

وی با اشاره به مسئولیت های اجرایی، قضایی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی پورمحمدی افزود: جبهه پیشرفت و عدالت شامل ٢١ حزب از آقای پورمحمدی در انتخابات حمایت می کند، تا این جای کار نیز بررسی مواضع و دیدگاه های نامزدها نشان حکایت از آن می کند که آقای پورمحمدی موفقترین کاندیدا در طرح برنامه و ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور بوده است.

این عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره تلاش حامیان وضع موجود برای انتساب پورمحمدی به جبهه اصلاحات گفت: آنها اشتباه می کنند معتقدم آقای پورمحمدی یک اصولگرا-اصلاح طلب واقعی و اعتدال گراست. هر چه به زمان زمان انتخابات نزدیک شویم فرق اسکناس بی‌صدا با پول خرد پرهیاهو مشخص می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات تهران مصطفی پورمحمدی با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی اظهار کرد:‌ برخلاف تصور برخی نامزدها که فکر می کنند می توانند با هجمه و حمله به رقیب برای خود آرا جمع کنند، آقای پورمحمدی به‌هیچ‌وجه اهل تخریب هیچ‌کس و هیچ جریان سیاسی نیست؛ در مناظرات نیز این ویژگی شایسته را خیلی خوب ثابت کرد و در مناظرات آینده نیز قوی‌تر و دقیق‌تر وارد خواهد شد.

وی با اشاره به انتظارات و مطالبات امروز جامعه از سیاسیون ادامه داد: جنس این دوره از انتخابات با ادوار گذشته متفاوت است چون مردم دیگر دنبال جنجال، منازعه و حاشیه نیستند و اگر نامزدی هم از چنین ترفندهایی برای کسب رأی استفاده کند رفتارش برای جامعه جذابیت ندارد. مردم انتظار دارند نامزدها برنامه‌های عملیاتی و دقیقی را برای چالش‌ها و مشکلات ارائه کنند؛ نه آنکه با طعنه و کنایه حرف بزنند.

این فعال سیاسی گفت:‌ اگرچه مردم ایران در این سال‌ها از تحقیر، تهدید و تبعیض ناشی از عملکرد دولت‌ها سرخورده‌اند و دنبال رئیس جمهوری کاربلد هستند که آزمون و خطا نکند؛ اگر آقای پورمحمدی رئیس جمهور شود با تصمیمات و اقدامات درست نه تنها اعتماد عمومی به دولت را احیا می کنند بلکه حمایت و مشارکت مردم را پشت اجرای برنامه های دولت می آورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها