کد خبر: 725616
تاریخ انتشار :

درگیری‌های شدید در اردوگاه «الفارعه» و انهدام بلدوزر اشغالگران

در درگیری‌های امروز شهر طوباس یک فلسطینی به شهادت رسید، همچنین اشغالگران به بیمارستان شهر الخلیل یورش برده و پس از بازداشت یک فلسطینی زخمی، از آنجا عقب‌نشینی کردند، سه فلسطینی نیز در حمله ارتش اشغالگر به خودرویی در شهر طولکرم شهید شدند.

درگیری‌های شدید در اردوگاه «الفارعه» و انهدام بلدوزر اشغالگران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گردان‌های «شهدای الاقصی» در اردوگاه الفارعه واقع در جنوب طوباس امروز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش در محور العین با اشغالگرانی که به این اردوگاه یورش آوردند، به شدت درگیر شدند و در این درگیری‌ توانستند به وسیله یک بمب با قدرت انفجاری بالا، یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آن را از کار بیندازند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، اشغالگران صهیونیست از بامداد روز چهارشنبه حملاتی را علیه شهر طوباس آغاز کرده و آن را به محاصره درآورده و بامداد امروز نیز به اردوگاه الفارعه یورش آوردند.

برخی منابع پزشکی فلسطینی امروز اعلام کردند که یک فلسطینی به نام «سفیان جواد فایز عبد الجواد» با شلیک تک‌تیراندازهای اسرائیلی در اردوگاه الفارعه به شهادت رسید.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، اشغالگران هنوز تمامی ورودی‌های شهر طوباس را مسدود کرده و منع رفت‌وآمد اعمال کردند و به محاصره بیمارستان دولتی طوباس ادامه می‌دهند.

یورش اشغالگران به طولکرم

به گزارش این رسانه‌ها، نیروهای اشغالگر در طوباس مستقر شده و تک‌تیراندازهای آنها بر بالای ساختمان‌ها رفته و آنها را به پایگاه‌های نظامی تبدیل کردند، بلدوزرهای آنها نیز خودروها و اموال مردم را در محله‌ها تخریب می‌کنند.

«محمد نزال» خبرنگار در گفتگو با المیادین اظهار کرد: اشغالگران به یورش خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند و با بلدوزر اردوگاه‌های آن را تخریب می‌کنند، حملات آنها به مناطق مرکز و شمال کرانه باختری ادامه دارد.

به گفته این منبع، یک گروه از نیروهای اشغالگر به بیمارستان «حلحول» در شمال الخلیل یورش بردند و یک جوان به نام «ایهم عماد البو» را که حدود یک ماه قبل در انفجار خودرویی در منطقه حسکا در شمال الخلیل زخمی شده بود، بازداشت کردند و سپس از ورودی بیمارستان عقب نشینی کردند.

یورش اشغالگران به بیمارستان الخلیل

همچنین حملات گسترده اشغالگران به طولکرم برای سومین روز پیاپی ادامه داشته و رسانه‌های فلسطینی به نقل از شاهدان عینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر در حملات مستمر خود به اردوگاه طولکرم از یک فلسطینی دچار معلولیت به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

اشغالگران بامداد امروز در روستای اللبن در غرب رام‌الله و نیز شهرک سعیر در شمال الخلیل، چند فلسطینی را بازداشت کردند.

پیش از این اشغالگران گروهی از جوانان فلسطینی را در نزدیکی مسجد التوحید شهر طوباس با پهپاد هدف قرار دادند که در نتیجه پنج تن از آنها به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در حمله اشغالگران به خودرویی در نزدیکی شهر طولکرم، سه فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آنها «عماد الدین خضر شحاده» یکی از فرماندهان گردان‌های سرایا القدس در اردوگاه نور شمس بود.

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» نیز اعلام کرد که اشغالگران به اردوگاه العروب در شمال الخلیل و شهر دورا در جنوب آن یورش بردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها