کد خبر: 729573
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جعفرزاده ایمن آبادی

به کوچکترین تحرک صهیونیست‎‌ها باید خیلی محکم پاسخ دهیم

یک فعال سیاسی گفت: نتانیاهو دیکتاتوری است که بویی از انسانیت نبرده است وقتی او کودکان غزه را می کشد، قطعا برایش ایران نیز فرقی ندارد. ما باید در آماده باش کامل باشیم و کوچکترین تحرک صهیونیست ها علیه خودمان را خیلی محکم پاسخ دهیم.

به کوچکترین تحرک صهیونیست‎‌ها باید خیلی محکم پاسخ دهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - بعد از ترور سیدحسن نصرالله، جریان رادیکال و سوپرانقلابی فرصت را برای تسویه حساب انتخاباتی با مسعود پزشکیان مهیا دید و در حمله به رئیس جمهور و دولت هیچ خط قرمزی را برای خود قائل نبودند اما وقتی با حمایت کامل دولت پاسخ محکم و قاطعی به رژیم صهیونیستی داده شد و حتی رئیس جمهور و وزیر خارجه برای تقویت مقاومت سفرهای دیپلماتیکی را به کشورهای منطقه داشتند، با وجودی که احتمال ترور آنها وجود داشت، رادیکال‌های سوپر انقلابی لام تا کام سخنی در تأیید اقدامات آنها بر زبان نیاوردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با نامه نیوز درباره رویکردهای دوگانه رادیکال های سوپرانقلابی در قبال دولت مسعود پزشکیان گفت: پیش بینی می کردم جبهه پایداری با این سرعت که می رود از ریل نظام خارج خواهد شد. همواره به پایداری ها این توصیه را داشتم که از رهبری جلو نزنند و تابع رهبری باشند.

وی افزود: قطار سیاست خارجی و سیاست دفاعی کشور بر روی ریلی حرکت می کند که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند، ایشان هر تصمیمی بگیرند همه تبعیت می کنند. پایداری ها این را می دانند اما روی شان نمی شود اعلام کنند «از نظام عبور کرده اند یا رو به روی نظام ایستاده اند»، پس دنبال بهانه گیری نسبت به دولت هستند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه پایداری ها تفاوتی بین اتفاقات حوزه سیاست خارجی با وقایع زمان انتخابات قائل نیستند، اظهار کرد: همان زمان که آقای پزشکیان از وفاق صحبت می کرد، ما به او گفتیم که «پایداری ها از مفهوم وفاق چیزی متوجه نمی شوند چون همیشه برای شان دعوا مهم است».

وی افزود: به لطفا خدا و به برکت خون شهدا ما رهبری آگاه، شجاع، کشور دوست و مردم دوست داریم که حواسش به ملت و مملکت است. این روزها شاهد وضعیتی شبیه زمانی هستیم که آمریکا به عراق حمله کرد، یادم است که در آن ایام عده ای بر طبل جنگ می کوبیدند اما رهبری با درایت آن مسئله را حل کردند؛ الان نیز با درایت رهبری همه مسائل حل می شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: دولت هم با خونسردی در حال انجام وظیفه است، امور کشورداری را با حفظ آرامش و امنیت فکری، رفاهی، آموزشی، غذایی و درمانی جامعه پیش می برد اما معتقدم برخی تندروها دانسته و برخی تندروها نداسته روی ریل صهیونیست ها حرکت می کنند. 30 سال بعد مشخص می شود که چقدر صهیونیست ها اینجا نفوذی داشتند و این نفوذی ها در قالب مخالفت با برجام و آتش زدن برجام چه بلایی سر کشور آوردند.

نماینده ادوار مجلس در واکنش به حرف های براندازانه نتانیاهو گفت: نتانیاهو دیکتاتوری است که بویی از انسانیت نبرده است وقتی او کودکان غزه را می کشد، قطعا برایش ایران نیز فرقی ندارد. ما باید در آماده باش کامل باشیم و کوچکترین تحرک صهیونیست ها علیه خودمان را خیلی محکم پاسخ دهیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها