کد خبر: 676249
تاریخ انتشار :

تکرار تاریخ: فوق ستاره لگد به بخت الهلال زد!

سالم الدوساری به خاطر حرکت غیر ورزشی در قبال بازیکن او را وا ردز با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

تکرار تاریخ:  فوق ستاره لگد به بخت الهلال زد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" در دور رفت فینال جام باشگاه‌های آسیا، تیم فوتبال الهلال، پرافتخارترین باشگاه آسیا، در خانه به مصاف اوراوا ردز ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک مقابل این تیم متوقف شد تا کار قهرمانی به بازی برگشت در ژاپن کشیده شود.

تک گل الهلال در این مسابقه در حالی توسط سالم الدوساری، فوق ستاره تیم ملی عربستان و برترین بازیکن عربستانی این باشگاه به ثمر رسید که اتفاقات ده دقیقه پایانی بازی، حسابی امیدهای الهلال برای بازی برگشت را کاهش داد.

صحبت از صحنه‌ای است که در دقیقه 85 مسابقه، هواداران پرشمار الهلال در ورزشگاه ملک فهد را به شوک فرو برد. جایی که سالم الدوساری با کارت قرمز مستقیم احمد ابوبکر مواجه شد تا آب سردی بر پیکر بازیکنان الهلال پس از تبدیل برد به تساوی ریخته شود.

دوساری که به واسطه عملکرد خیره کننده خود در لباس الهلال و تیم ملی عربستان در دو سال گذشته و به خصوص در جام جهانی با آن گل تماشایی مقابل برترین گلر جهان در سال 2022، امید اول رییس آسیا برای قهرمانی پنجم در جام باشگاه‌های آسیا به شمار می‌رفت، بعد از این که بازیکن اوراوا او را با کشیدن پیراهن و نگه داشتن با دست متوقف و سرنگون کرد، از کوره در رفت و در حالی که بازیکن حریف روی او افتاده بود، با لگد به او ضربه زد تا داور مشهور عمانی بی‌درنگ او را با کارت قرمز جریمه کند.

به این ترتیب تیم فوتبال الهلال دیدار برگشت در برابر اوراوا ردز را در شرایطی برگزار خواهد کرد که برترین بازیکن این تیم از حضور در این مسابقه محروم خواهد بود. اما نکته جالب در خصوص سالم الدوساری و دیدار مقابل اوراواردز، مسبوق به سابقه بودن اخراج شدنش در برابر این تیم است. جایی که او در فینال جام باشگاه های آسیا در سال 2017 بین الهلال و اوراوا هم در دیدار برگشت و این بار در ژاپن از روشن ایرماتوف معروف، کارت قرمز گرفته بود تا در نهایت الهلال دستش از جام کوتاه بماند!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها