کد خبر: 678120
تاریخ انتشار :

باخت استقلال و تیتری که هنوز تازه است

تیتری که بعد از 27 سال در این روزها نیز برای سرخابی‌ها کاربرد دارد.

باخت استقلال و تیتری که هنوز تازه است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفت سال از آخرین برد پرسپولیس از استقلال در سال 75 می‌گذشت، از آخرین برد سرخ‌ها که در سال 68 و در روز 17 آذر با گل رضا عابدیان موفق شده بودند استقلال را شکست دهند، تا 27 مهر سال 75، پرسپولیس برابر استقلال موفق به پیروزی نشد و آبی‌ها به این دوران بی‌شکستی که با 5 برد و 5 تساوی برای آنها همراه بود، می‌بالیدند. 

بالاخره روز بی‌شکستی آبی‌ها بعد از 7 سال فرا رسید و آنها در تاریخ 27 مهر ماه و در روزی که با اخراج محمد نوری 10 نفره شده بودند به گل ادموند بزیک در دقایق آخر باختند تا توالی بی‌شکستی آنها به نقطه پایان برسد. 

بعد از آن بازی نشریه گزارش هفته با عکسی از بزیک بعد از خوشحالی گلزنی و در حالی که جمال شریف داور مشهور سوری نیز نظاره‌گر صحنه است تیتری با مضمون این روزهای باشگاه استقلال را منتشر کرده است:

«باخت استقلال به پرسپولیس یا مدیریت ضعیف خود»

این تیتر برای حال و روز این روزهای استقلال هم به کار می‌رود، آنها لیگ را با سه مدیرعامل شروع و به پایان خواهند رساند و مشکلات بی‌شمار مدیریتی آنها که به رسانه‌ها هم کشانده شد، یکی از دلایل عنوان سومی تیم ساپینتو خواهد بود که در بعضی از مقاطع فصل، فوتبال چشم‌نوازی را ارائه می‌داد. ولی در آن طرف پرسپولیس با مدیریت درویش فصل را شروع و به پایان رساند و آنچه در فضای این باشگاه در طول فصل دیده شد، آرامش بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها