کد خبر: 680979
تاریخ انتشار :

شایعات دوشنبه: زود بخر تا عربستانی ها نیومدن!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات دوشنبه: زود بخر تا  عربستانی ها نیومدن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذابترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین و شایعات بازار پرتب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

29 خرداد 1402 ساعت 13:00

اون ماجرای انتقال کایل واکر به بایرن انگار کنسله. سیتی گفته ما خودمون گنده‌ت کردیم، کجا بذاریم بری. حالا قراره صحبت کنن ببینن چه جوری می شه تمدید کرد.

29 خرداد 1402 ساعت 12:37

خب رئالی‌ها طاقت نیاوردن و بدون توجه به وقت تتوی خوسلو، انتقالش رو رسمی اعلام کردن. سلامتی، چرخش مثل کریم بنزما بچرخه براشون.

29 خرداد 1402 ساعت 12:03

روزنامه الریاضیة که خیر سرش جزو روزنامه‌های خوب عربستان هم هست، عکس یکش رو روبن نوس رفته اما تیتر رو روی اینکه حالا که مسی نشد، الهلال برناردو سیلوا رو می‌خره. رونالدینیو سردبیرتونه دوستان؟

29 خرداد 1402 ساعت 11:23

استراتژی نقل و انتقالات یوونتوس اینه که بریم از تیمایی که سقوط کردن بازیکن بگیریم، بازیکناشون کم توقع‌ترن، وسط فصل یه دفعه از کورس قهرمانی اومدیم نیمه پایین جدول، غر نمی‎‌زنن. در همین راستا رفتن سراغ تیموتی کاستانیه از لستر. قیمت هم که مفت: 15 میلیون یورو.

29 خرداد 1402 ساعت 10:48

باید واسه بعضی از این خبرای نقل و انتقالات، اخطار بذارم و بنویسم: ممکن است برای بعضی‌ها آزار دهنده باشد"، مثلا همین جزییات انتقال انگولو کانته به الاتحاد: 4 ساله، 100 میلیون دلار. شما هم اگه هنوز حقوق نگرفتین، این اخطارهایی که می‌ذارم رو جدی بگیرین.

29 خرداد 1402 ساعت 10:43

رئالی‌ها از خوسلو پرسیدن داداش کی وقت تتو نداری، معارفه رو بذاریم همون موقع، گفت دوشنبه و سه‌شنبه‌م خالیه، خلاصه امروز و فردا قراره خرید جدید رئال معرفی بشه و بعدش بره چند تا تتوی جدید بزنه واسه فصل جدید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها