کد خبر: 681308
تاریخ انتشار :

روزنامه‌های اسپانیا: گون دوگان خریده شد

مقصد جدید ایل کای گون دوگان با جدایی از منچسترسیتی در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.

روزنامه‌های اسپانیا: گون دوگان خریده شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تصویری از فرودگاه مونیخ روز گذشته مشخص کرد که ایلکای گوندوگان، هافبک فصل گذشته منچسترسیتی با متئو آلمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا دیدار داشته است.

این بازیکن که با پایان قراردادش بازیکن آزاد است، بر اساس ادعای رسانه‌های اسپانیایی قرار است با امضای قراردادی 3 ساله به بارسلونا ملحق شود.

انتخاب مقصد جدید گوندوگان در میان عناوین اصلی روزنامه‎‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد:

روزنامه مارکا تیتر یک امروزش را به قابلیت‌های جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از بازسازی اختصاص داده است. "نمایش برنابئو" تیتری است که اشاره می‌کند این ورزشگاه می‌تواند میزبان رویدادهایی همچون تنیس، کنسرت، فوتبال آمریکایی، بسکتبال و حتی برپایی کنسرت باشد.

"هت تریک بازی‌سازها" روی جلد روزنامه آ.س چاپ شده است. این روزنامه با انتشار تصاویر دنی سبایوس، تونی کروس و لوکا مودریچ این سه بازیکن را به عنوان طراحان خط میانی رئال مادرید در فصل پیش رو معرفی کرده است.

روزنامه موندودیپورتیوو از جذب ایلکای گوندوگان اطمینان دارد و با انتشار عکس این بازیکن با پیراهن بارسلونا تیتر "گوندوگان خریده شد" را انتخاب کرده است.

"گوندوگان: بله" تیتر امروز روزنامه اسپورت است. در توضیح این تیتر روزنامه اسپانیایی یادآورد شد: "هافبک پیشنهاد سیتی را رد کرد و برای سه فصل آینده با بارسا امضا خواهد کرد. متئو آلمانی آخرین جزئیات را با این فوتبالیست و اطرافیانش در سفر برق آسا به مونیخ بست."

علاوه بر این، لوئیس انریکه نیمار را در اختیار دارد، لنگله به تاتنهام بسیار نزدیک است، رئال مادرید قرارداد کروس را برای یک سال تمدید می‌کند هم دیگر عناوینی هستند که روی جلد این روزنامه به چشم می‌خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها