کد خبر: 681627
تاریخ انتشار :

شایعات: هر چیزی رو آوردن یا دیر یا زودی بردن!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: هر چیزی رو آوردن یا دیر یا زودی بردن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

05 تیر 1402 ساعت 11:21

اینم واسه اون دوستمون که هر روز میاد میگه مهدی طارمی چی پس؟! عربستانی‌ها می‌گن به الاهلی خیلی نزدیکه و مذاکرات خوب پیش رفته و اینا، اما خود طارمی تکذیب می‌کنه و میگه فقط اروپا.

05 تیر 1402 ساعت 10:35

اینکه باشگاه‌های عربستانی به این‌همه بازیکن درب و داغون پیشنهاد داده بودن اما هیچ پیشنهادی واسه روبرتو فیرمینو نبود، عجیب بود تا اینکه بالاخره الاهلی چراغ اول رو روشن کرد. طفلی فیرمینو همیشه بازیکن قدرندیده بود، چه تو روزای اوجش تو لیورپول که همه واسه مانه و صلاح کف و خون بالا می‌آوردن، چه الان. 

05 تیر 1402 ساعت 10:32

خیال رئالی‌ها راحت. لوکا مودریچ توافق کرد و فصل بعد هم می‌مونه. عربستانی‌ها هرچی پیشنهاد رو بردن بالا، اثری نداشت. الان تو اینستاگرام پر می‌شه از این مطلبا که "آیا در زندگی‌ت کسی تو رو اونقدر دوست داره که مودریچ رئال رو؟"

05 تیر 1402 ساعت 10:31

سلام به همگی؛ بالاخره طلسم شکست و شایعات دیروز از 200 هزار کلیک در روز عبور کرد. می‌بینم اون روزی رو که مدیر برنامه‌ها خودشون زنگ می‌زنن می‌گن انتقال بازیکنای ما رو بزن تو صفحه شایعات که خبرش بیشتر دیده بشه. تبریک به همه، حتی اونایی که میان می‌گن چقدر بی‌نمک و چقدر فلان. یه پیام هم واسه این دوستان دارم: "تو اگه با من قهری، من که آشتی‌ام"!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها