کد خبر: 681727
تاریخ انتشار :

انتظار سنگین بارسا: ژاوی مقابل بازیکنان فروشی!

مدیران بارسلونا از ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، خواسته‌اند که با بازیکنانی که در فهرست فروش او قرار دارند صحبت کند.

انتظار سنگین بارسا: ژاوی مقابل بازیکنان فروشی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پی ایجاد تغییرات نسبتا گسترده در ترکیب تیمش است تا بتواند از عنوان قهرمانی لالیگا در فصل آینده دفاع کند و عملکرد خوبی هم در لیگ قهرمانان داشته باشد. 

آن‌ها فصل گذشته موفق شدند جام قهرمانی لالیگا را به خانه ببرند اما ژاوی امیدوار است که بتواند با جذب بازیکنان مدنظرش شرایط را تا حد زیادی بهبود ببخشد و سبک بازی مدنظرش را در این تیم پیاده کند. 

شرایط مالی بارسا باعث شده که آنها برای رسیدن به این هدف و به خدمت گرفتن بازیکنانی که به دنبال‌شان هستنند مجبور به فروش چند بازیکن از ترکیب فعلی شوند. 

دپارتمان ورزشی باشگاه بارسا به اطلاع این بازیکنان رسانده که از فصل آینده جایی در فهرست این تیم نخواهند داشت و باید آماده جدایی و انتخاب باشگاه بعدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. 

با این حال، بارسا از ژاوی انتظار دارد که او هم به صورت جداگانه با بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار دارند صحبت کند و دلایلش را برای آنها توضیح دهد تا همه چیز به شکل دوستانه پیش برود. 

گفته می‌شود که نام بازیکنانی چون آنسو فاتی و رافینیا هم در این فهرست به چشم می‌خورد و بارسا امیدوار است که بخش زیادی از هزینه‌هایش را با فروش این دو بازیکن تامین کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها